Zoekresultaten

  1. de waan

    Ajax Nieuwstopic

    Niks aan de hand volgens de KNVB. Fischer speelde maar 13 wedstrijden 45 minuten of meer. Dat is het criterium.
  2. de waan

    Tv-topic

    Daar zijn die prijsjes ook naar genoemd toch?
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Of dat er nog tien man kantoorpersoneel uit moet.
  4. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Precies. Kunnen we mooi meteen de Eerste Divisie terugbrengen naar 18 teams.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Bericht komt van Tys Hallema, die een tijdje terug ook als eerste het verhaal van de Europese uitsluiting wist te melden. Maar een bijeenkomst voor het personeel zegt verder ook niet al te veel natuurlijk.
  6. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Als Fortuna het niet red is dat een mooi moment om ook de Eerste Divisie terug te brengen naar 18 clubs.
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Ik sluit niet uit dat we gewoon winnen van De Treffers, maar na zondag is het weer even wat lastiger om positief te denken.
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Het wordt er voor ons gek genoeg niet beter van.
  9. de waan

    Bizar Nieuws

    Knettergek.
  10. de waan

    WKE

    Kan me ook niet voorstellen dat dat gaat gebeuren. Inderdaad vanwege de competitievervalsing, maar ook vanwege de kosten.
  11. de waan

    WKE

    Het is gedaan met WKE, aldus RTV Drenthe. EDIT: En nu is de tweet weer verwijderd.
  12. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Niet voor Fortuna in ieder geval.
  13. de waan

    Tv-topic

    Sowieso, die hele Oscars. Zijn er hier mensen die dat iets boeit? Zelfs Radio1 zemelde er oeverloos over door.
  14. de waan

    De andere kraker: FC Utrecht - VVSB

    Alleen van WKE verloren hoor. Verder winst tegen EVV en gelijk tegen Lienden. Maar ik verwacht ook een veegpartijtje. Utrecht zal echt niet te makkelijk de wedstrijd in gaan en liet eerder in bekertoernooi ook al weinig heel van Achilles. En ze spelen nog thuis ook. Ik denk minimaal 6-0. Maar...
  15. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Sinds hun voorzitter is opgepakt hebben ze volgens mij geen punt meer gehaald. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het ??n niet met het ander te maken heeft.
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ook dat. Het is pas na het kampioenschap allemaal compleet in de soep gelopen. Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger.
  17. de waan

    WKE

    Mooi, het wordt nu wel eens tijd voor duidelijkheid. Elke dag dat het langer duurt is een verloren dag.
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar Joop en zijn old-boys maatjes worden over het algemeen toch behoorlijk uitgekotst.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Eehhh....nee?
  20. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Er was nog ??n club uit de hoofdklasse C over in de beker, Alverna. Die kregen het dus voor elkaar op de drempel van de KNVB Beker te verliezen van derdeklasser ESA.
Bovenaan