Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bericht komt van Tys Hallema, die een tijdje terug ook als eerste het verhaal van de Europese uitsluiting wist te melden.
Maar een bijeenkomst voor het personeel zegt verder ook niet al te veel natuurlijk.
Alleen van WKE verloren hoor. Verder winst tegen EVV en gelijk tegen Lienden.
Maar ik verwacht ook een veegpartijtje. Utrecht zal echt niet te makkelijk de wedstrijd in gaan en liet eerder in bekertoernooi ook al weinig heel van Achilles. En ze spelen nog thuis ook. Ik denk minimaal 6-0. Maar...
Sinds hun voorzitter is opgepakt hebben ze volgens mij geen punt meer gehaald. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het ??n niet met het ander te maken heeft.
Er was nog ??n club uit de hoofdklasse C over in de beker, Alverna. Die kregen het dus voor elkaar op de drempel van de KNVB Beker te verliezen van derdeklasser ESA.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.