Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In dat geval zou de hoofdklasse inderdaad logischer zijn als hoogste afdeling zonder licenties.
Maar ook dit lijkt me allemaal vrij hypothetisch, want die 90 miljoen schuld blijft gewoon staan.
Dat verhaal van het faillissement klopt ook niet helemaal, want Veendam (en volgens mij ook RBC)...
De gevolgen voor de periodes (bron: brief van de KNVB):
Met betrekking tot de periodes wijzigt ook een aantal zaken, conform het handboek competitiezaken amateurvoetbal (2.1.1, sub 13):
? WKE heeft de 1e periodetitel reeds veroverd en blijft dan formeel ook aangemerkt als winnaar van...
Dat ie in zijn eigen programma dezelfde uitgekauwde onzin blijft raaskallen is nog tot daar aan toe, maar dat hij dat ook nog betaald bij andere programma's mag doen is toch wel een beetje treurig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.