Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ah, de grote clubs moeten door. Ook in Noord is de KNVB dus corrupt.
  2. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Dat lijkt me rijkelijk optimistisch.
  3. de waan

    De piramide

    Die verenigingsraad is vooral stemvee die het stemgedrag zal bepalen op het standpunt van de direct belanghebbenden. De CVT heeft een positief advies gegeven, dus als HFC en AFC problemen hebben moeten ze bij hun collega-clubs zijn, niet bij de KNVB. Ze staan echt bijna alleen. Van alle andere...
  4. de waan

    De piramide

    Ik ben voor. Maar dan wel logischerwijs t/m de derde divisie.
  5. de waan

    De piramide

    AFC
  6. de waan

    De piramide

    Wat ik trouwens niet snap is dat de KNVB niet al aan de deur selecteert. Dit levert alleen maar onrust op. De clubs die principieel blijven krijgen dan waarschijnlijk puntaftrek of andere straffen. Waarom dat gedoe niet voor zijn.
  7. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Dat Narsingh en Promes nou niet bepaald wereldschokkende spelers zijn wil toch niet zeggen dat Tannane wel een potentieel international is?
  8. de waan

    Muziek algemeen

    Dat is kutnieuws.
  9. de waan

    De piramide

    Haha, zonder een letter te hebben gelezen wist ik al wat voor onzin er in stond. Ik snap niet waarom ze zich zo druk maken. Ze kunnen gewoon aangeven dat ze in de hoofdklasse willen spelen en niet hoger. Dan hebben ze nergens last van en kunnen ze gewoon doorgaan met bedragen onder te tafel...
  10. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Oei, dat is een fikse aderlating voor HBS. Wel apart dat hij dat kiest voor Noordwijk, die nog totaal geen zekerheid hebben op welk niveau ze volgend jaar spelen.
  11. de waan

    De piramide

    Ik zie dat de klaagclubs weer eens alle gelegenheid krijgen om hun verhaal te doen in VI.
  12. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Je hebt wel heel erg veel vertrouwen in Assink heb ik het idee. Vooralsnog krijgt hij het ook nog amper aan de praat.
  13. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Tim Pothast kan ontzettend goed voetballen, maar hij speelde zeven jaar geleden al als een veteraan die er geen zin meer in had. Echt een speler voor SVZW dus.
  14. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Volledigheidshalve, de halve finales: HHC/SVZW - ESA/RKZVC AZSV/Bennekom - HSC'21/FC Lienden
  15. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    En ook de andere potjes zijn wel beslist. ON Grunn bij rust met 4-0 voor tegen Appingedam en Staphorst staat kort voor tijd met 3-0 voor tegen Arjen Zeerobben.
  16. de waan

    Studio Voetbal

    Eddy is waarschijnlijk iets te veel supporter. Dan kun je er als journalist maar beter het zwijgen toe doen.
  17. de waan

    De piramide

    De uitslag van de enqu?te was: 15 voor regionaal indelen, 14 tegen, 1 twijfel. Verder heb ik geen details. Dat vond de KNVB een te smalle basis om het nu al in te voeren. Zal er dus het komende seizoen wel doorkomen.
  18. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Sorry voor mijn ongenuanceerde vooroordeel-opmerking van vanochtend.
  19. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    En Lienden won met 1-0 door een doelpunt van Robbie Holder.
  20. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Klasse actie van VVOG. Die scheidsrechter ook, wat een lul zeg. Harkema staat trouwens toch ook bekend om het hoge tokkiegehalte?
Bovenaan