Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verschillen zijn toch wel erg groot in deze afdeling. Ik zie dat Rohda weer eens heeft gewonnen. Ik hoop dat die nog een plekje kunnen stijgen. Ten koste van Dieze West of zo.
Dat lijkt me wel erg voorbarig. Je hebt waarschijnlijk wel een punt of 45 nodig om safe te zijn.
Hoe dan ook, de komende twee weken kunnen we rustig afwachten wat de rest doet. En dan op 3 april naar Lienden, dat wordt een heel belangrijke. Ik ga toch maar overwegen om weer eens een...
Fijn, 2-0 voor met nog een klein kwartiertje op de klok, twee keer Bas ter Hogt. Ook fijn dat hij na zijn gemiste penalty tegen Sneek nu wel raak schiet van 11 meter. Even volhouden nog.
VVSB en HBS maken geen fout tegen laagvliegers en die komen langzaam toch wel heel dicht bij de 2e divisie...
De spoeling is wel erg dun vandaag. Een reservebank met Bas Postma, Joost Grondman, Erdem Cinar en Annouar Fawzi.
Onder meer geen broertjes Uguz, geen Garritsen, geen Wilens. Allemaal geblesseerd?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.