Zoekresultaten

  1. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Sorry, mijn post was enigszins geladen met cynisme. Een kleine terechtwijzing van alle piepende kleine luyden die altijd menen dat de KNVB doelbewust de kleine clubs de nek omdraait. Uiteraard gun ik Fortuna Sittard een goede toekomst en FC Twente een paar jaar branden in het vagevuur.
  2. de waan

    De piramide

    Daar is ook helemaal geen noodzaak toe. Vanaf het districtsniveau (nu de eerste klasse zeg maar) wordt het al snel meer recreatief dan prestatief en dan kun je de scheiding prima in stand houden. Het bezwaar van de grote afstanden dat je nu hebt in de top geldt dan ook helemaal niet. We gaan...
  3. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Ja hoor, de KNLB is weer bezig. En Twente moet natuurlijk verdwijnen omdat Bertje rancuneus is. :duim:
  4. de waan

    UEFA-ranking

    Zonder de Fair Play plek van Go Ahead hadden we dit jaar 6,8 gescoord. Als je dat gemiddelde de komende jaren (met vijf startplaatsen) vasthoudt sta je zo weer tussen plek 10 en 12.
  5. de waan

    Binnenlands nieuws

    Wat mij betreft niks, maar het grappige is dat het ??n of ander kunstproject was (El Hema) in 2007 waar de HEMA verder niks mee van doen had, maar dat er nu negen jaar later nog over geschuimbekt wordt. http://www.mediamatic.net/20008/nl/el-hema
  6. de waan

    District Oost

    Voetbalvereniging Beatrix uit Hoenderloo houdt er na dit seizoen mee op. Te weinig inkomsten, te weinig leden. Daarmee is Hoenderloo voetbalclubloos.
  7. de waan

    The Jukebox

    Die van Madrugada?
  8. de waan

    Binnenlands nieuws

    De halal-rookworst komt ook om de haverklap weer langs bij "Hup Geert" types, terwijl al honderdduizend keer is aangegeven dat het een hoax was.
  9. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Goeiemorgen gevegt. Jammer dat het niet gelukt is.
  10. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Dit duurt me allemaal veel te lang. Welterusten en succes nog.
  11. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Haha, die Torres.
  12. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Spelen bijna alleen maar Belgen toch?
  13. de waan

    Festivals en concerten

    Nu ik weer terugdenk aan het vorige concert, begin ik toch ook alweer serieus te twijfelen. :omg:
  14. de waan

    Festivals en concerten

    Ik vind het ook te duur. Bovendien zijn de kaarten waarschijnlijk binnen een paar minuten weg nu ze in de HMH spelen. Ik sla over deze keer, ondanks dat hun concert in 2012 (?) gruwelijk goed was.
  15. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Eindhoven lijkt me ook wel eens leuk. Hebben we meteen een aanzet tot een BeNeLiga.
  16. de waan

    De snor en co

    De fik erin. (Waar is JFK trouwens gebleven?)
  17. de waan

    De snor en co

    Als Twente 15 jaar lang in de kelder van de Juup speelt komt er ook geen 5000 man meer kijken.
  18. de waan

    De snor en co

    Het grappige is dat er al helemaal niemand meer reageert als Derksen weer eens zijn onzinverhaaltje afsteekt.
  19. de waan

    De Voetbalquiz

    Weet je wat, die van Unregistere is gewoon de offici?le nieuwe vraag.
  20. de waan

    Tv-topic

    Mooie Tegenlicht weer gisteren. :duim:
Bovenaan