Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sorry, mijn post was enigszins geladen met cynisme.
Een kleine terechtwijzing van alle piepende kleine luyden die altijd menen dat de KNVB doelbewust de kleine clubs de nek omdraait.
Uiteraard gun ik Fortuna Sittard een goede toekomst en FC Twente een paar jaar branden in het vagevuur.
Daar is ook helemaal geen noodzaak toe. Vanaf het districtsniveau (nu de eerste klasse zeg maar) wordt het al snel meer recreatief dan prestatief en dan kun je de scheiding prima in stand houden. Het bezwaar van de grote afstanden dat je nu hebt in de top geldt dan ook helemaal niet.
We gaan...
Zonder de Fair Play plek van Go Ahead hadden we dit jaar 6,8 gescoord. Als je dat gemiddelde de komende jaren (met vijf startplaatsen) vasthoudt sta je zo weer tussen plek 10 en 12.
Wat mij betreft niks, maar het grappige is dat het ??n of ander kunstproject was (El Hema) in 2007 waar de HEMA verder niks mee van doen had, maar dat er nu negen jaar later nog over geschuimbekt wordt.
http://www.mediamatic.net/20008/nl/el-hema
Ik vind het ook te duur. Bovendien zijn de kaarten waarschijnlijk binnen een paar minuten weg nu ze in de HMH spelen. Ik sla over deze keer, ondanks dat hun concert in 2012 (?) gruwelijk goed was.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.