Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook met een matige groep zou je toch op zijn minst iets van een spelpatroon, een visie en een idee kunnen realiseren. Het is onder Blind god-zegene-de-greep voetbal.
HSC'21 door naar de halve finale. De tussenstand na een half uur was ook de eindstand: 4-1.
Ik vrees dat het volgende week tegen Lienden wat minder makkelijk zal gaan.
Goed, inmiddels zijn na vandaag weer wat meer deelnemers bekend die zich via de districtsbekers hebben geplaatst voor de KNVB Beker. Tot dusverre zijn dat (afgezien van het feit dat een aantal daarvan zich ook via de competitie nog kunnen plaatsen):
- WVHEDW (za 1e)
- Quick (zo H)
- RVVH (za T)...
Een nederlaag op zich is niet verbazingwekkend natuurlijk, maar in de eerste helft was het kwaliteitsverschil niet ??n of twee klassen maar een stuk of 26. Dat was toch wel behoorlijk schrijnend hoor.
Ik had ook echt het idee dat Blind een opstelling had gemaakt en verder tegen de spelers heeft...
En 4-1 bij rust. Lienden maakt zich kennelijk niet bepaald druk om de beker.
RKZVC is bijna geplaatst voor de KNVB Beker. 4-0 voor bij ESA met nog een paar minuten op de klok.
UNA heeft al bijna gewonnen. 2-0 voor met nog een paar minuten op de klok. Voordeel is dat door EVV in ieder geval definitief een streep kan.
OJC Rosmalen maakt de strijd voor plek 15 weer superspannend. Sneek nu laatste.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.