Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het lijstje kan dus weer wat verder aangevuld worden:
West I:
- WVHEDW (za 1e)
- AFC'34 (zo 1)
- Swift (za H) *
- Magreb'90 (zo T) *
LL1: Velsen (zo 2)
LL2: De Merino's (za 1)
West II:
- Quick (zo H) *
- RVVH (za T) *
- Jodan Boys (za H) *
- Noordwijk (za H) *
LL1: Quick Boys (za H) *
LL2: RKAVV...
UNA speelde ook met vrijwel alleen maar bankzitter (volgens mij nog veel meer dan TEC), dus deze uitslag is vel vrij bizar.
Dat kunnen we eigenlijk net niet hebben, dat UNA weer in vorm aan het raken is.
Oei, toch nog even een koude douche voor Juliana'31. MSC maakt in de blessuretijd de gelijkmaker. Eindstand: 2-2. Be Quick mag nog een klein beetje blijven hopen, maar nog altijd een voorsprong van vier punten.
De tussenstanden. In Zuid II worden bekerwedstrijden achter gesloten deuren gespeeld of zo? Over geen van de drie wedstrijden is ook maar iets te vinden.
28 maart
1400 RODA'23 (3)-AFC'34 (1) [W1] 0-2 Eindstand
1430 Magreb'90 (T)-Velsen (2) [W1] 0-0 Magreb'90 wns
1430 Swift (H)-de Merino's (1)...
Geen idee of ze daar rekening mee hebben gehouden met de reglementen, maar het is in dit geval verder niet relevant. Als AZSV vanmiddag wint is Bennekom (samen met SVZW) lucky loser en als Bennekom wint is ESA (samen met SVZW) lucky loser.
Alleen als Bennekom met meer dan 15 doelpunten...
Toch nog 50 minuten gespeeld, terwijl tegenwoordig al die subtoppers uit de Eredivisie ook voornamelijk het bankje warm houden in het Championship. :p
http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=10570
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.