Zoekresultaten

  1. de waan

    Buitenlands nieuws

    En verkeerde topic.
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat het in Brussel is gebeurd omdat ze daar toch al woonden? Het komt in ieder geval op mij een beetje over als een paniekaanslag. De 'vriendjes' van Abdeslam die bang waren zelf ook gepakt te worden en daarom toch maar even snel naar het vliegveld en de metro...
  3. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ergens is dat ook een goed teken, want het doel van terroristen is natuurlijk voornamelijk angst zaaien en ontwrichten.
  4. de waan

    Varkenoord

    Bij jeugdteams is het van 0,0 belang of ze kampioen worden.
  5. de waan

    De piramide

    Katwijk wil volgend seizoen alle thuiswedstrijden bij voorkeur om vijf uur spelen. http://voetbalindebollenstreek.nl/katwijk-wil-thuis-later-gaan-spelen/
  6. de waan

    Buitenlands nieuws

    Haha.
  7. de waan

    Buitenlands nieuws

    Sowieso, waarom moeten staatshoofden en dergelijke altijd reageren na dit soort dingen. Zijn toch altijd alleen maar open deuren waar verder niemand iets aan heeft.
  8. de waan

    MSC

    Omdat het lastig om willens en wetens een stap terug te doen als je een periode van successen hebt gehad?
  9. de waan

    Buitenlands nieuws

    Sinds november zit Brussel al zo'n beetje compleet op slot. Dan verbaast het me toch wel een beetje dat dit allemaal weer gebeurt. Vliegvelden en stations zijn toch de eerste plekken waar je aan denkt bij een aanslag.
  10. de waan

    De snor en co

    Geef hem eens ongelijk.
  11. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat was inderdaad serieus wat hij meldde. Er er zit elke wedstrijd 30.000 man.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Volgens Deksen is het de schuld van Jacobs. Tenminste, als ik het warrige gawauwel goed begrepen heb.
  13. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Goeie timing. Heeft Derksen nog mooi even tijd om zijn vriend te bellen.
  14. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Dat is mooi. Voetballen kon/kan ie natuurlijk wel.
  15. de waan

    De toekomstige Kuip

    Haha, Feyenoord City. Die naam is vast bedacht om de klanten te pesten.
  16. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Ik zie Stoke nooit spelen. Sterker nog, ik dacht dat ie nog ergens in Griekenland liep te ballen.
  17. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Ik zag trouwens vanmiddag de samenvatting. Kwam de Katwijk enclave pas na rust binnen of zo?
  18. de waan

    Binnenlands nieuws

    Nee.
  19. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Voetballen die nog?
  20. de waan

    Binnenlands nieuws

    Gefeliciteerd mensen, we zijn met 17 miljoen.
Bovenaan