Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat het in Brussel is gebeurd omdat ze daar toch al woonden?
Het komt in ieder geval op mij een beetje over als een paniekaanslag. De 'vriendjes' van Abdeslam die bang waren zelf ook gepakt te worden en daarom toch maar even snel naar het vliegveld en de metro...
Katwijk wil volgend seizoen alle thuiswedstrijden bij voorkeur om vijf uur spelen.
http://voetbalindebollenstreek.nl/katwijk-wil-thuis-later-gaan-spelen/
Sowieso, waarom moeten staatshoofden en dergelijke altijd reageren na dit soort dingen. Zijn toch altijd alleen maar open deuren waar verder niemand iets aan heeft.
Sinds november zit Brussel al zo'n beetje compleet op slot. Dan verbaast het me toch wel een beetje dat dit allemaal weer gebeurt. Vliegvelden en stations zijn toch de eerste plekken waar je aan denkt bij een aanslag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.