Zoekresultaten

  1. de waan

    District Zuid II

    Rust Roest speelt nog gewoon in de standaardcompetitie: 4C. Al is dat natuurlijk ook niet veel meer dan recreatief niveau. http://www.hollandsevelden.nl/competities/2012-2013/zuid-1/za/4c/
  2. de waan

    District Zuid II

    Weliswaar Zuid I maar in Eindhoven heb je nog Rust Roest. Spelen ook voornamelijk tegen clubs uit West Brabant.
  3. de waan

    De piramide

    Verschillende redenen: - Er zijn niet zo heel veel clubs in het noorden die veel betalen - De clubs die dat wel doen zijn vaak "suikeroomclubjes" die sportief niet echt interessant zijn (slecht georganiseerd, laag niveau) - Be Quick is een goede springplank voor jonge spelers met ambitie (elk...
  4. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Om het halen van de 2e divisie nou alleen aan Grondman op te hangen gaat wel erg ver, maar feit is wel dat de verdediging dit jaar staat als een huis en dat hij daarbij de beste schakel is. Als verder iedereen heel blijft is de optie die jij noemt inderdaad de beste. Hoe is het met Cenk Uguz...
  5. de waan

    De piramide

    Ik probeer telkens te begrijpen wat er nou zo verschrikkelijk aan is om spelers een klein contractje te geven. Zeker bij AFC en HFC wordt er gewoon grif betaald getuige hun selecties en dat ontkennen ze ook niet. Wat is dan het probleem vraag ik mij af. Volgens onze man ter plekke krijgen...
  6. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ja, shit, dat Brein en die louche autohandelaar blijven me de das omdoen. Nu snap ik wel ineens waarom SanMark zo'n hekel heeft aan de Philips SV.
  7. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Freek Grondman weer geblesseerd geraakt las ik. Die kunnen we dus eigenlijk niet missen.
  8. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ik vind het gewoon een kutclub. Sorry dat niets menselijks mij vreemd is.
  9. de waan

    MSC

    En waarom zou het dan ineens allemaal beter gaan?
  10. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    De laatste jaren niet helaas. Een grote misser wat mij betreft.
  11. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Gewoon een ongelofelijke kutclub. Verder niks. :)
  12. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Leuk, spelen we de finale tegen HHC. Hopelijk dan wel eens een keer op neutraal terrein.
  13. de waan

    MSC

    Ik probeer ook alleen maar een verklaring te verzinnen. Vaak werkt het wel zo. Als je eenmaal ergens van geproefd hebt, is het toch lastig om de stap terug te accepteren. Daarbij komt nog dat MSC waarschijnlijk meteen een stuk of vier niveaus omlaag dondert als ze nu rigoureus het roer...
  14. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ik dacht eigenlijk dat de RAF wel wat meer slachtoffers had gemaakt.
  15. de waan

    De piramide

    En het is inmiddels 3-3. Oeps.
  16. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Ah, die is vanavond al. Hup, HHC!
  17. de waan

    De piramide

    Jong De Graafschap (dat dus in de derde divisie gaat spelen) staat bij rust met 2-0 achter tegen het beloftenteam van HSC'21. Oeps.
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Jopie is nog zijn enige bron met een linkje naar het voetbalwereldje, dus daar is hij erg zuinig op.
  19. de waan

    De piramide

    Bovendien: het leven bestaat uit keuzes maken.
  20. de waan

    Buitenlands nieuws

    Inderdaad. Na iedere aanslag gaat het bij DWDD weer over stageplekken. :omg:
Bovenaan