Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
"NIEUWS: Johan Cruijff overleden" is wel heel erg koeltjes naar mijn idee. En als je doorklikt een plichtmatig berichtje van drie regels.
Juist van Ajax zou je toch wel iets meer mogen verwachten lijkt me dan een klinische mededeling.
Johan Cruijff - rust in vrede
Een eigen topic voor de grootste Nederlandse voetballer ooit, waarschijnlijk van alles wat nog komen gaat, dat is toch wel het minste dat Johan Cruijff verdient.
Dank u wel voor al het moois dat u ons voetballiefhebbers gegeven hebt.
Ja, zeker voor wat betreft de eerste divisie. Die zou prima kunnen renderen als semi-profafdeling (hadden Veendam en RBC en de rest misschien ook nog wel bestaan), maar daar is de VVCS altijd voor gaan liggen.
Welke nood is er zo hoog voor de gemeente Dinkelland (of willekeurig welke andere gemeente buiten Enschede) dat FC Twente blijft bestaan? Totaal idioot dat de politiek in een andere gemeente zich daar me bemoeit.
Neem maar van mij aan dat in ieder geval 31 van de 32 topklassers (alleen HBS durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen) en ook het gros van de hoofdklassers nu al net zo veel betalen als ze volgens de contractverplichtingen zouden moeten doen.
Volgens mij is dat ook een middel om de overgang...
Knettergek daar in Dinkelland.
http://www.tubantia.nl/regio/oldenzaal-en-omgeving/dinkelland/dinkelland-als-gemeenten-knvb-signaal-geven-dat-fc-twente-moet-blijven-bestaan-1.5851771?ref=sport_fc-twente-category_header
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.