Zoekresultaten

  1. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Kanker is geen kwestie van winnen of verliezen. Laten we daar eens mee ophouden.
  2. de waan

    De snor en co

    Nu?
  3. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Er zal wel een stagiair aan de communicatieknoppen hebben gezeten toen het nieuws bekend werd. Beetje pijnlijk was het wel.
  4. de waan

    Wielrennen

    Weening, de fietsende Cruijff van Harkema.
  5. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Volgens mij heeft hij het over Real Madrid.
  6. de waan

    Wielrennen

    Logisch.
  7. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    "NIEUWS: Johan Cruijff overleden" is wel heel erg koeltjes naar mijn idee. En als je doorklikt een plichtmatig berichtje van drie regels. Juist van Ajax zou je toch wel iets meer mogen verwachten lijkt me dan een klinische mededeling.
  8. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Ajax op Twitter. Plaatsvervangende schaamte. https://twitter.com/AFCAjax/status/712988699408134144
  9. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Johan Cruijff - rust in vrede Een eigen topic voor de grootste Nederlandse voetballer ooit, waarschijnlijk van alles wat nog komen gaat, dat is toch wel het minste dat Johan Cruijff verdient. Dank u wel voor al het moois dat u ons voetballiefhebbers gegeven hebt.
  10. de waan

    Buitenlands nieuws

    Hij is weer geweldig.
  11. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ja, ik bevestig het nog maar eens.
  12. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Het is inderdaad natrappen, maar die straffen gaan echt helemaal nergens meer over tegenwoordig.
  13. de waan

    Buitenlands nieuws

    Die raaskalt een behoorlijk eind in de rondte inderdaad tegenwoordig. Net als Reza eigenlijk.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Precies. Schoppers zijn het. En over hoe het zo fout kon gaan met FC Twente natuurlijk.
  15. de waan

    De piramide

    Ja, zeker voor wat betreft de eerste divisie. Die zou prima kunnen renderen als semi-profafdeling (hadden Veendam en RBC en de rest misschien ook nog wel bestaan), maar daar is de VVCS altijd voor gaan liggen.
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Welke nood is er zo hoog voor de gemeente Dinkelland (of willekeurig welke andere gemeente buiten Enschede) dat FC Twente blijft bestaan? Totaal idioot dat de politiek in een andere gemeente zich daar me bemoeit.
  17. de waan

    De piramide

    Neem maar van mij aan dat in ieder geval 31 van de 32 topklassers (alleen HBS durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen) en ook het gros van de hoofdklassers nu al net zo veel betalen als ze volgens de contractverplichtingen zouden moeten doen. Volgens mij is dat ook een middel om de overgang...
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Knettergek daar in Dinkelland. http://www.tubantia.nl/regio/oldenzaal-en-omgeving/dinkelland/dinkelland-als-gemeenten-knvb-signaal-geven-dat-fc-twente-moet-blijven-bestaan-1.5851771?ref=sport_fc-twente-category_header
  19. de waan

    MSC

    Als je beleid gaat voeren op basis van dit soort dooddoeners lijkt me de club inderdaad wel ten dode opgeschreven.
  20. de waan

    District Zuid II

    Ach ja, die link verwijst naar het seizoen 2012-2013. Dat had ik nog niet eens gezien.
Bovenaan