Op de een of andere manier openen die stukjes hier niet, maar dat was denk ik het artikel over D-jeugd die op een groot veld moet spelen?
Ik ben zelf leider van een E-team met allemaal tweedejaars. Die hebben zich vorige week helemaal het schompes gelopen, was heerlijk om te zien. Ik heb nu al...