Zoekresultaten

  1. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Het wordt druk in de kleedkamer.
  2. de waan

    Kielse Rat is jarig

    Gefeliciteerd.
  3. de waan

    Koning Willy's Verjaardag (Koningsdag) Topic

    Hehe, eindelijk.
  4. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Bizar trouwens hoeveel mensen en clubs het nog altijd over de Amstel Cup hebben.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Nee, vanwege het uit handen geven van transferrechten en het achterhouden van informatie.
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    Tegen de tijd dat de Oekra?ne EU-lid is waarschijnlijk. EDIT: Is het trouwens Krim of De Krim?
  7. de waan

    Buitenlands nieuws

    Verwarde ex. Al dan niet zonder baan.
  8. de waan

    Koning Willy's Verjaardag (Koningsdag) Topic

    Zijn er ook hulp-Typhoons of zo? Over onvermijdelijk gesproken.
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik heb bij de koffieautomaat vandaag een levendige discussie gehad over de vraag of het nou Oekra?ne is of De Oekra?ne.
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    € 170.000 boete van de FIFA vanwege de samenwerking met Doyen. Gooi de rekening maar op de stapel.
  11. de waan

    Roda JC Nieuwstopic

    Ik heb het hele stuk nu gelezen en ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
  12. de waan

    Roda JC Nieuwstopic

    Vandaar dat het maar niet wil vlotten met het betaald voetbal op Vlieland. Welke andere kant van Kerkrade bedoelt ie trouwens? Bleijerheide?
  13. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Veel plezier.
  14. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    En in '97 nog een keer met de laatste stukken van Scheepmaker over Cruijff.
  15. de waan

    WKE

    Nou nee, het is niet hoe de curator daar tegenaan kijkt. Daar hebben we wetten en regels voor. De curator kan niet op eigen houtje besluiten wat wel en niet in de boedel valt. Diezelfde curator heeft er ook mee ingestemd dat de overige teams het seizoen afmaken. Daar ligt ongetwijfeld een...
  16. de waan

    WKE

    Ik neem toch dat ze zo wijs zijn geweest dat geld niet te storten op een rekening van de vereniging. Dan zou het namelijk linea recta in de faillissementsboedel vallen. Dat zal dus vast nog wel ergens staan. Inderdaad. Een aanslag van 2 miljoen. Ik probeer me te bedenken wat je daarvoor...
  17. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    Dus laat die Jaap met dat rare haar maar mooi wat anders gaan doen.
  18. de waan

    Wielrennen

    Godsamme, wat een ellendige dagen.
  19. de waan

    Johan Cruijff - rust in vrede

    D? biografie van Cruijff is in 1972 al verschenen.
  20. de waan

    De snor en co

    Hans was vanavond weer eens de enige die goede teksten had. Derksen kan onderhand echt niet meer. Daar komt geen zinnig woord meer uit.
Bovenaan