Zoekresultaten

  1. de waan

    De Voetbalquiz

    Dat is uiteraard goed. Sparta begint in augustus aan het 112e seizoen op het hoogste niveau.
  2. de waan

    De Voetbalquiz

    Het was sowieso niet zo'n talent, meen ik mij te herinneren. Welke Nederlandse club speelde het meeste aantal seizoenen op het hoogste niveau sinds de start van de competities in 1888.
  3. de waan

    De Voetbalquiz

    Jason Lee heette hij toch?
  4. de waan

    Buitenlandse politiek

    Jammer. Clinton is natuurlijk ook een verschrikking.
  5. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Haha ja, geen idee wat er aan de hand was kennelijk.
  6. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Sinds wanneer heeft AZSV het beleid eigenlijk aangepast? Dacht altijd dat dat een beetje het Longa'30 van het zaterdagvoetbal was.
  7. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    En zaterdag ook nog.
  8. de waan

    De piramide

    Dan maar mooi zo houden. Of FC Twente 1. Dat mag ook.
  9. de waan

    De piramide

    Hoe worden deze ploegen naar verwachting verdeeld over zaterdag en zondag?
  10. de waan

    De snor en co

    Hij is nota bene clubtopscorer. Uit het schitterende Haaksbergen. Maar ik heb de indruk dat hij overal waar hij heeft gewerkt een stukje van het lokale accent heeft meegenomen of zo, want hoe hij praat heeft weinig met een Twentse tongval te maken. Of het is Noord-Haaksbergs, dat kan ook nog.
  11. de waan

    De snor en co

    Nou nee, in feite komt het artikel daar totaal niet op neer.
  12. de waan

    Green Scout is jarig!!

    Gefeliciteerd, mede namens Losser E5.
  13. de waan

    De snor en co

    Mijn eerste gedachte was ook: wat een hoop aandacht voor uitspraken van iemand die twee keer per week anderhalf uur lang voornamelijk borrelpraat dan wel complete lulkoek uitslaat.
  14. de waan

    De snor en co

    Deze meneer slaat de spijker wel aardig op zijn kop: http://lebowskipublishers.nl/blog/post/Marokkaanse-trots-B931.html
  15. de waan

    Wielrennen

    Ik heb het idee dat ik het een beetje ongelukkig formuleerde.
  16. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Dat zo weinig topklassers ver komen heeft er ook mee te maken dat de meesten zich ook via de competitie wel plaatsen voor de KNVB Beker en mede daarom de districtsbeker niet zo serieus nemen. Daarom is het ook niet verkeerd dat de divisieclubs niet meer mee doen volgend jaar. Ik zelf baal er...
  17. de waan

    Wielrennen

    Ik heb het idee dat deze koers in het verleden toch een stuk aardiger was. Heb toch het idee dat het ook aan het parkoers ligt.
  18. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Alsof die spelers niet elke week een wedstrijd kunnen spelen. Als er geen wedstrijd was geweest hadden ze waarschijnlijk geoefend om in het ritme te blijven. Daar doen clubs uit de 2e en 3e divisie sowieso niet meer aan mee volgend jaar. En dat is hierom misschien maar beter ook.
  19. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Een beter alternatief is er vooralsnog ook niet. Probleem is ook vooral dat de andere spelers die normaal met enige regelmaat scoren ook vrijwel droog staan. Toch jammer, was een leuke finale geweest.
  20. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Half uurtje nog in Aalten. Dat wordt hem niet meer gezien het totale gebrek aan scorend vermogen de laatste weken (4 doelpunten in de laatste 6,5 wedstrijden).
Bovenaan