Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    UNA stelt gewoon de reserves op tegen Kozakken Boys en staat na 7 minuten al met 2-0 achter. Trek je dan gewoon terug als je het toch niet serieus neemt.
  2. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    En binnen vijf minuten al met 1-0 achter.
  3. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Nee, Bennekom had ik nog wel overwogen, Aalten is me wat te ver. Ik gok er maar op dat de finale gehaald wordt, al heb ik geen goed voorgevoel.
  4. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Kijk aan, VV Groningen alweer met 3-1 voor tegen Flevo Boys. :duim: EDIT: Herstel FB staat voor. Ik werd even in de luren gelegd door de Twitter van DvhN.
  5. de waan

    De snor en co

    Gewoon lekker kopje onder gaan. Kun je na afloop meteen netjes je haar in model kammen.
  6. de waan

    De snor en co

    Ik had het maandag niet goed meegekregen, maar wat Derksen aankaartte klopte volgens mij wel, maar omdat hij het nogal ongenuanceerd en op de man (of in dit geval: op de groep) af doet, gaat het al gauw niet meer over de essentie en wordt er van alles bijgesleept. Het is wel zo dat als een...
  7. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Ooknie.
  8. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Nee. Dit seizoen ook al eens onder de 200.
  9. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    283 mensen bij Ajax.
  10. de waan

    De snor en co

    Dat pleit toch juist voor me? Ik heb geen hulpmiddelen nodig.
  11. de waan

    Buitenlands nieuws

    De even onvermijdelijke als ongrappige Hans Teeuwen zag ik vandaag ook alweer langs komen
  12. de waan

    De snor en co

    Ik kan anders ook best een aardig potje beffen hoor.
  13. de waan

    Referendum Associatieovereenkomst tussen de EU en Oekra?ne

    Schei nou eens uit net te doen alsof de gemiddelde Nederlander dat verdrag ook maar iets boeit.
  14. de waan

    De snor en co

    Dat wisten we al sinds de foto met de snorkel.
  15. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Volgens mij wil onderhand niemand meer af van de vrijdag. Zelfs Achilles speelt inmiddels vrijwel alles op vrijdag.
  16. de waan

    De snor en co

    Waar reageer je nou precies op, want dat is me niet helemaal duidelijk.
  17. de waan

    De snor en co

    Superheld Guus Uhlenbeek bevestigt de woorden van Raul. http://www.at5.nl/artikelen/155014/trainer-dws-wat-mijn-jongens-te-horen-krijgen-niet-normaal
  18. de waan

    De snor en co

    Alleen dat van die onderbroeken klopt niet hoor. iedereen douchte 20 jaar geleden gewoon met de piemel bloot. En 30 jaar geleden ook. Niet dat het rullevant is verder.
  19. de waan

    Buitenlands nieuws

    Vaginahoer dan toch.
  20. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dat was toch al wat die B?hmerman had gedaan. Althans, ik had de indruk dat het nogal over de top was.
Bovenaan