Ik had het maandag niet goed meegekregen, maar wat Derksen aankaartte klopte volgens mij wel, maar omdat hij het nogal ongenuanceerd en op de man (of in dit geval: op de groep) af doet, gaat het al gauw niet meer over de essentie en wordt er van alles bijgesleept.
Het is wel zo dat als een...