Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Holder gaat daar naartoe waar hij het meeste kan verdienen.
Bij Lienden zit ook niemand voor de gezelligheid. Ik zat zondag achter een groep spelers op de tribune. De reactie van hen bij de doelpunten was wel treffend, namelijk: geen enkele.
Zelf al stijgt de opkomst nog naar 32%, we kunnen toch wel stellen dat de opzet van GeenPeil of welke club er ook alweer achter zit met zoveel thuisblijvers is mislukt.
Het feit dat de grote mensen zich mogen ophouden in de ruimte achter de tribune en het gepeupel een eigen kantine honderd meter verderop heeft geeft de situatie binnen die club wel treffend weer.
Ik hoorde op de radio alweer een paar voxpopjes die mij volledig bevestigden in het beeld dat dit een totaal onzinnig referendum is. Geen flauw benul, van alles erbij slepen, maar wel stemmen.
Het ging ook wel heel lang goed: http://www.trouw.nl/tr/nl/38754/Panama-Papers/article/detail/4276412/2016/04/05/Dubieuze-contracten-brengen-Fifa-topman-Infantino-in-het-nauw.dhtml
Alleen al hierom zou het compleet bezopen zijn als FC Twente volgend seizoen weer gewoon in de Eredivisie zou spelen. De speler die er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat Twente nog niet is gedegradeerd op sportieve gronden...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.