Zoekresultaten

  1. de waan

    District Oost

    Voor de verandering maar eens een wissel de andere kant op: SC Haarlo stapt over van de kelder van de zaterdag naar de kelder van de zondag met het 1e elftal. Heb het altijd al vreemd gevonden dat zij op zaterdag speelden, terwijl vrijwel alle clubs in de regio op zondag spelen. Dat worden...
  2. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Ik zag dat er vorige week nog 50 toeschouwers waren bij de wedstrijd van Deltasport. Dat zie je zelfs op zondag zelden.
  3. de waan

    De piramide

    Katwijk, dat is pas een uithoek.
  4. de waan

    De piramide

    Ik kreeg het laatst ook onder ogen en heb het hoofdschuddend gelezen. Die clubs hebben echt een flatgebouw voor de kop.
  5. de waan

    HHC Hardenberg

    Weinig meer dus dan dat de trainers bepaalde papiertjes hebben. En: Wordt kennelijk niet al te zwaar aan getild dan.
  6. de waan

    HHC Hardenberg

    Wanneer word je een regionale opleiding dan? Kennelijk heeft het niet zo veel met de kwaliteit van opleiden te maken.
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Zelfs de samenvatting was niet om aan te gluren. Behalve dan de laatste twintig seconden, zelfs onze cameraman annex videoanalist kon zich niet meer beheersen.
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Iedereen is alleen maar bezig met een plekje bij de eerste zeven, dat levert heel veel behoedzaam voetbal en gereken op. Ik ging er inderdaad vanuit dat doelsaldo niet telt, omdat het om rechtstreekse promotie gaat.
  9. de waan

    Voetbalplaatjes

    Eindelijk de kans om Agolli eens op een eindtoernooi aan het werk te zien.
  10. de waan

    Voetbalplaatjes

    Via Catawiki is er elke week een Panini-veiling. Als je een beetje geluk hebt kun je die Vanderhout-albums voor een redelijke prijs op de kop tikken. Het WK boek van Panini uit 1970 doet daarentegen zo'n 2000 euro.
  11. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Het blijft kunstmatige spanning, inclusief het risico dat de nummer twaalf promoveert. Nu er een degradatieregeling komt is de noodzaak voor al die periodetitels toch minder groot.
  12. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Het zou al een hele verbetering zijn als ze het aantal periodes en nacompetiedelnemers uit de eerste divisie beperken tot drie.
  13. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Zou toch wel erg grappig zijn als Excelsior Maassluis al die flink met geld strooiende concurrenten voor blijft. Het Leicester City van de Topklasse?
  14. de waan

    Voetbalplaatjes

    Ik denk dat het, rekening houdend met de inflatie, wel twee of drie keer zo duur is om een boek vol te krijgen. Dat was een kansloze missie geweest in 1986.
  15. de waan

    Voetbalplaatjes

    Er zat een boek bij de Donald Duck. 680 plaatjes, dat wordt ook steeds zotter.
  16. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Sowieso zijn er zo tien clubs te noemen die een diepterecord onder de 1000 hebben. Dat gaat Almere nooit halen. Sterker nog, als de club echt mocht promoveren kijk ik er niet raar van op als de belangstelling ineens gaat exploderen
  17. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Van mij mag Almere ook wel promoveren. Een beetje vers bloed kan geen kwaad en bovendien is dat dan hopelijk het einde van die totaal nutteloos geworden periodetitels.
  18. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Nee hoor.
  19. de waan

    De snor en co

    Mooi, dat was weer de standaard vijf minuten onzin.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dus je vindt zelf ook dat je eerdere post onzin is?
Bovenaan