Zoekresultaten

  1. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Westlandia is kampioen! Ondanks een nederlaag bij DHC (2-1) en met dank aan Quick dat concurrent De Dijk versloeg. Dat is in ieder geval een leuke club er bij in de derde divisie.
  2. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Keeper van HFC geblesseerd geraakt door een knie in het gezicht. Ambulance is in aantocht. Zal daarna wel hervat worden.
  3. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Yes, 1-0 voor bij EVV door Stef Ottink. JVC speelt gelijk bij Hercules en UNA staat gelijk tegen OJC. Fluit maar af overal.
  4. de waan

    Bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht

    Mooi. 17.59 inschakelen dus. Ik hou mijn tv graag JJ van Gangelen-vrij.
  5. de waan

    Bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht

    Hoe laat begint dit potje eigenlijk en waar kunnen we het zien? EDIT: Sorry voor mijn luiheid.
  6. de waan

    Hoofdklasse A zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Achilles speelt nog tegen ODIN dus?
  7. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Nee. Doelsaldo telt alleen als het niet om rechtstreekste promotie en degradatie gaat. Dus als het gaat om handhaving of nacompetitie dan telt het doelsaldo wel. Concreet: als de nummers 14 en 15 evenveel punten hebben telt het doelsaldo wel.
  8. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Iets in de veertig dacht ik, 45 of zo. Groot gelijk hebben ze bij Xerxes.
  9. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Speelt Burak Dogan nog altijd met zo'n belachelijk rugnummer?
  10. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Als Lienden morgen wint van HFC is de titelstrijd wel beslist.
  11. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Eindhoven gooit er ook een beetje met de pet naar de laatste weken.
  12. de waan

    Tv-topic

    Ah, jij bent de kijker.
  13. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    He, VI ook al?
  14. de waan

    De snor en co

    Ik zit maar half te kijken, maar was dat nou het Graydonmannetje net?
  15. de waan

    De snor en co

    Maakt toch niet uit. Bovendien weet iedereen dat Johan alleen houdt van oude, witte Amerikaanse bluesmannetjes en alles wat daar buiten valt is niks.
  16. de waan

    Het ASWH topic

    IJsland, altijd leuk. Bij welke club heeft hij daar gespeeld?
  17. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Nee, dit keer zijn beide wedstrijden op zondag.
  18. de waan

    RIP topic

    Ah oke, ben ik er toch ingetuind.
  19. de waan

    Dionne jarig

    Dat is zeker wel D.
  20. de waan

    RIP topic

    Als je overlijdt aan AIDS sta je denk ik niet een week daarvoor nog op te treden.
Bovenaan