Zoekresultaten

  1. de waan

    Buitenlands nieuws

    Leve de republiek en de koningin is een kutwijf. De koning ook trouwens. Tot in 2021.
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ah, wij hadden hem ook een poosje terug (1939 om precies te zijn).
  3. de waan

    Buitenlands nieuws

    Publicitair is de schade nu al aangericht natuurlijk.
  4. de waan

    Buitenlands nieuws

    Aiaiai, Merkel toch. http://www.volkskrant.nl/buitenland/merkel-staat-vervolging-komiek-toe-voor-beledigen-erdogan~a4282997/
  5. de waan

    Bizar Nieuws

    Als ze daar nou over hadden geklaagd hadden ze nog een punt gehad.
  6. de waan

    Tv-topic

    Koffietijd?
  7. de waan

    Bizar Nieuws

    Dat is wel heel vergezocht. De haakjes staan ook de verkeerde kant op trouwens.
  8. de waan

    De Voetbalquiz

    Klopt.
  9. de waan

    De Voetbalquiz

    En Klootwijk is/was?
  10. de waan

    De Voetbalquiz

    Was een saai en traag programma was dat zeg.
  11. de waan

    De Voetbalquiz

    Fijn. Dat was mijn vraag. Welk bedrijf was shirtsponsor van Partizan Tirana bij die wedstrijd in Rotterdam?
  12. de waan

    De Voetbalquiz

    Peter Bosz.
  13. de waan

    De Voetbalquiz

    Alle dertien (eeh... vijf) goed.
  14. de waan

    De Voetbalquiz

    Welke vijf Volendammers speelden voor Oranje?
  15. de waan

    De snor en co

    Wat is nou eigenlijk precies het punt, want volgens mij zit iedereen weer lekker langs elkaar heen te lullen.
  16. de waan

    De Voetbalquiz

    25 april 1974 Real Madrid - Ajax (110.000) Ik weet het nog goed, want ik was net 17 dagen oud geworden. EDIT: Herstel, 25 april 1973. Desondanks weet ik het nog goed.
  17. de waan

    Sparta Rotterdam

    We gaan inmiddels wel erg offtopic maar ik zie Mala Leche / SonicYouth met baby op de arm op Facebook. Dan gaan we er voor het gemak maar even vanuit dat het preimeisje de mama is.
  18. de waan

    Sparta Rotterdam

    En de vriendin van Sonic Youth, maar dat was ook SQ-tijd denk ik.
  19. de waan

    Sparta Rotterdam

    Die Esther was ook wel grappig. Was ineens lesbisch en weer bi en toen toch weer niet.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dus.
Bovenaan