Zoekresultaten

  1. de waan

    District Noord

    Inderdaad. Waarom wil je jezelf dit nog aandoen.
  2. de waan

    De piramide

    Goed dat je het zegt. Misschien maar eens gaan kijken dan maandag.
  3. de waan

    District Noord

    Dus: - de jeugd speelt al samen - ze spelen op hetzelfde sportpark - ze hebben nog drie teams waarvan ??n veteranenteam - het eerste is een veredeld recreatieteam en gaat ook nog eens op dezelfde tijd spelen als de veel grotere broer - ze spelen in een dorp met 4000 inwoners. Dan ben je toch...
  4. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    De middenvelders zijn ook allemaal weer beschikbaar voor het middenveld, dus dat lijkt me niet meer dan logisch.
  5. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Ik zag op een gegeven moment dat de wedstrijd was stil gelegd. Waarom was dat?
  6. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

    Gefeliciteerd, Jozsef. :duim: Bijzonder knappe prestatie hoor. En nu hebben we toch maar mooi de topklassekampioen uitgeschakeld in de beker dit jaar.
  7. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

    Inderdaad, verder stijgt iedereen boven zich uit bij SVZW. :omg:
  8. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Wilens dus.
  9. de waan

    District Noord

    Ze hebben alleen tussen 1970 en 1974 in de eerste klasse gespeeld toen dat nog het hoogste amateurniveau was. Maar kunnen ze dan niet beter meteen fuseren? De club in stand houden voor drie seniorenteams, lijkt me nogal onzinnig.
  10. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Dat is alvast mooi. Beide clubs spelen op kunstgras, al lijkt het bij ons meer op een kokosmat.
  11. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Een eventuele beslissingswedstrijd is dus bij JVC Cuijk. Niet bepaald ideaal voor de HSC-supporters.
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het wordt er wel duidelijker en eenduidiger door.
  13. de waan

    Strijd om Europees voetbal en de playoffs daarvoor, 2015-2016

    Mochten seizoenskaarthouders gratis naar binnen in Groningen?
  14. de waan

    Darten

    Onsportief carnavalspubliek, verschrikkelijk.
  15. de waan

    Darten

    Unreal? Je bent toch geen 16, Jozsef?
  16. de waan

    Wetenschap

    Dat stond er toch ook in? Het was vooral kritiek op media die dit zonder enige reserve hebben gebracht. Geen Blendle?
  17. de waan

    De piramide

    Het is een van de redenen dat Stef Ottink nog steeds bij ons speelt. Maar hij werkt in een sportwinkel, dus je mag vetwachten dat zijn baas een beetje flexibel is.
  18. de waan

    De piramide

    Als je om 5 of 6 uur moet spelen aan de andere kant van het land kun je het werken wel vergeten. Ja, 's morgens misschien nog een paar uurtjes. Tja, ik weet het ook niet. Ik vind zaterdagmiddag zelf gewoon nogal waardeloos.
  19. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    En dat zij er sowieso niet de clubs naar zijn om gekke dingen te doen. Net als ADO'20 trouwens. Bij De Dijk verwacht ik ook nog wel een keer iets dergelijks.
  20. de waan

    De piramide

    Mwah, dat weet ik niet, hoor.
Bovenaan