Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dus:
- de jeugd speelt al samen
- ze spelen op hetzelfde sportpark
- ze hebben nog drie teams waarvan ??n veteranenteam
- het eerste is een veredeld recreatieteam en gaat ook nog eens op dezelfde tijd spelen als de veel grotere broer
- ze spelen in een dorp met 4000 inwoners.
Dan ben je toch...
Ze hebben alleen tussen 1970 en 1974 in de eerste klasse gespeeld toen dat nog het hoogste amateurniveau was.
Maar kunnen ze dan niet beter meteen fuseren? De club in stand houden voor drie seniorenteams, lijkt me nogal onzinnig.
Het is een van de redenen dat Stef Ottink nog steeds bij ons speelt. Maar hij werkt in een sportwinkel, dus je mag vetwachten dat zijn baas een beetje flexibel is.
Als je om 5 of 6 uur moet spelen aan de andere kant van het land kun je het werken wel vergeten. Ja, 's morgens misschien nog een paar uurtjes.
Tja, ik weet het ook niet. Ik vind zaterdagmiddag zelf gewoon nogal waardeloos.
En dat zij er sowieso niet de clubs naar zijn om gekke dingen te doen. Net als ADO'20 trouwens.
Bij De Dijk verwacht ik ook nog wel een keer iets dergelijks.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.