Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben ook in tijden niet zo actief geweest met de site en de social media. Het ijzer smeden als het heet is zullen we maar zeggen.
Heb eigenlijk geen enkel voorgevoel. Het is echt 50/50 denk ik.
OFC, dat is er inderdaad ook wel ??n uit de categorie vage clubs.
Raar dat er zo raadselachtig wordt gedaan over de naam van de club. Het Parool doet minder geheimzinnig: http://www.parool.nl/amsterdam/bestuurslid-en-sponsor-voetbalclub-ofc-verdacht-van-fraude~a4299444/
Ik denk toch dat je een beetje een gekleurd beeld krijgt hierover bij Be Quick. HFC schermt met een uitspraak van de rechtbank uit 2013 die inmiddels alweer herroepen is. Verder schijnt het ??n en ander afhankelijk te zijn van de vraag of er een CAO komt en daarmee zijn ze nu bezig. Ik vond het...
Jammer alleen dat het onzin blijkt te zijn: http://www.volkskrant.nl/wetenschap/heeft-een-15-jarige-jongen-een-reusachtige-mayastad-gevonden~a4298774/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=shared%20content&utm_content=paid&hash=4ee8fdcb9b354ea2f135a7a584f6543c45d2f8ef
Er zijn twee periodes, 1e seizoenshelft en 2e seizoenshelft. Die zijn gewonnen door respectievelijk De Treffers en Lienden. De periode die door WKE is gewonnen schuift door naar de hoogst ge?indigde ploeg zonder periodetitel en dat geldt ook voor de periodetitel van Lienden. VVSB moet dus voor...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.