Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verrassende move. Bij HSC'21 goede periodes waarin hij wekelijks scoorde afgewisseld met dramatische periodes. Bij DOVO volgens mij compleet mislukt, maar het leek me sowieso al geen goede match met HansieHansie.
Dat is zeker waar. In het verleden was het betaald voetbal ook amper serieuze concurrentie. Bij Twente zat 5.000 man op de tribune en bij Heracles 1.000. Die aantallen zitten er nu als sponsor. Verder is er toch een duidelijke tendens van een "geldvlucht" naar de zaterdag, zeker in Overijssel...
Zal vast wel komen, maar ik begrijp ook wel dat ze niet meteen te hard van stapel lopen. Het is nu in de topklasse en voorheen in de hoofdklasse niet anders natuurlijk (behalve dit seizoen dan).
[SanMark.]Daar was inderdaad geen sprake van.[/SanMark.]
ik denk ze het eerst eens een paar jartjes aanzien en als het een beetje loopt zal de regeling wel uitgebreid worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.