Zoekresultaten

  1. de waan

    De piramide

    ;)
  2. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Uitstekende tijd. :duim: (Alleen verkeerd topic)
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    SDV Barneveld werd overigens gisteren kampioen in 1D. Berkum gaat de nacompetitie in.
  4. de waan

    De piramide

    Kortom: het rammelt aan alle kanten en is (weer) voornamelijk gestoeld op angst voor het onbekende/nieuwe. Exact dezelfde reflex als bij de invoering van de topklasse.
  5. de waan

    De piramide

    Daar werd wel mee geschermd ja, maar hoe serieus dat was zou ik niet weten. Belgi? gooit de boel nu juist weer meer dicht.
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Heb je de handhaving al opgegeven?
  7. de waan

    De piramide

    Dat van die uitsupporters wordt ook allemaal nogal overtrokken. Het aantal zaterdagclubs dat bij een modale wedstrijd 150 of meer mensen meeneemt kun je ook op de vingers van een hand tellen. Als dat dan het verschil moet maken. Verder vooral veel open deuren.
  8. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Zeker voor FC Twente lijkt het erg riskant om in beroep te gaan. Waar ik wel benieuwd naar ben is de motivatie voor het intrekken van de licentie, omdat het de laatste tijd juist leek dat ze de doelstellingen wel gingen halen. Daar heb ik echter nog niks over gelezen.
  9. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dit is trouwens wel een aardige samenvatting van het juridische mijnenveld waar de KNVB zich in heeft begeven met deze uitspraak: http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/degradatie-fc-twente-is-voer-voor-advocaten-1.6026650
  10. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Een goede timing kan ze niet ontzegd worden.
  11. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Jammer dat ze niet welkom zijn, want dan hadden jullie gebroederlijk de promotie kunnen vieren.
  12. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Ja, maar dat was weer een reactie op een post van jou dat de eerste klasse misschien wel mooier was dan de hoofdklasse. Daar begon het allemaal mee. En je blijft alsmaar twee dingen door elkaar halen 1. Het maximaal haalbare niveau dat een club met haar eigen beperkingen en randvoorwaarden kan...
  13. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Johan mijd ik de komende tijd maar even denk ik.
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Je begint weer behoorlijk te raaskallen. Een niet-bindend advies is nogal iets anders dan beslissen. Als ze dat niet willen kunnen ze zich dus gewoon onthouden van advies. Bert van Oostveen heeft niets met de licentiecommissie van doen. Al eerder gevraagd: hoeveel denk jij dan dat de...
  15. de waan

    RIP topic

    O
  16. de waan

    EURO2016, Loting 12 december 18.00

    Goed plan. Met Bart Ramselaar als de Kim Vilfort van 2016.
  17. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Het lijkt me niet re?el om van emotionele supporters op dit moment een nuchtere analyse te verwachten.
  18. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik ben overigens wel benieuwd naar de onderbouwing van het intrekken van de licentie, omdat het er toch op leek dat op tijd aan de formele eisen was voldaan.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Kennelijk vinden ze dat zelf nu toch ook, want ik begreep dat dit ook gaat gebeuren.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Prima oplossing.
Bovenaan