Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat zou dan dus misschien wel een averechts effect kunnen hebben.
Als de KNVB steekhoudende argumenten heeft om de licentie in te trekken lijkt het me handiger om dit maar gewoon te accepteren.
http://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-vecht-voor-eredivisieschap.htm
Dat snap ik niet. Wat heeft een crediteurenakkoord en garantstellingen te maken met de competitie waarin de club speelt.
Met een hele grote kans dat ze dat sowieso niet overleven gezien de kosten.
Er schijnt ook een plan in de maak te zijn om dit aan te passen in het licentiereglement en daarover wordt eind mei gestemd. Ik kan me zo voorstellen dat ze aan de andere clubs willen voorleggen om FC Twente al vast...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.