Zoekresultaten

  1. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Fox zit toch niet in Zeist?
  2. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Dat goed/slecht trainen vind ik altijd zo'n gelul.
  3. de waan

    Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

    In zijn eerste seizoen speelde hij erg sterk en toen was hij net 18. Ik weet niet wat er daarna mis is gegaan. Maar dat hij in beeld is bij Achilles is wel heel apart.
  4. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Lienden ook wel, want die stonden een paar maand geleden nog buiten de top 7. Het doelsaldo vam Lienden zegt alles: 35-18.
  5. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Het was ook mijn eerste gedachte. Bovendien heeft die familie Wolters al meer profvoetballers voortgebracht.
  6. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Als OFC promoveert lijkt me dat die als eerste de licentiecommissie op bezoek krijgen.
  7. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Bouwmeister liet trouwens in zijn invalbeurt wel even zien dat hij gewoon in de basis had moeten starten. Basut (alsof die penalty al niet erg genoeg was) en Van Dijk (praatkaart in de laatste minuten, hoe dom) zijn volgende geschorst trouwens.
  8. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Wat is een kotspony?
  9. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Moet je tegen de scheidsrechter zeggen. Die geeft een vage pingel.
  10. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Inderdaad strafschoppen. Dat kan maar zo. De verschillen in deze afdeling zijn zo minimaal dat de vorm van de dag een groot verschil kan maken.
  11. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Goddomme, wat een gemiste kans. We hadden ze in de touwen liggen, maar ja. Volgende week dan maar en dan graag met een competente scheidsrechter.
  12. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Ik vind het vrij plezierig om te zien dat kennelijk toch nog steeds wel een beetje kunnen opleiden.
  13. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Spanning neemt toe. Heb er eigenlijk het hele seizoen geen moment echt rekening mee gehouden dat we het zouden halen, maar nu we op de drempel staan zou het toch wel pijnlijk zijn als het toch mis gaat.
  14. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Hup Almere! (Dat ik dit ooit zou typen.)
  15. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Gaat helemaal goed komen met ons kleine landje.
  16. de waan

    District West II

    Voor mijn gevoel is het al heel lang geelden dat Argon is gestopt op zondag, maar dat is dus pas drie jaar.
  17. de waan

    District West II

    Ze begonnen in de tweede klasse, maar zijn nu twee keer op rij gepromoveerd. EDIT: Dan hebben ze het toch best nog snel gedaan bij nader inzien.
  18. de waan

    Strijd om Europees voetbal en de playoffs daarvoor, 2015-2016

    Ik vond het vooral opvallend dat er officieel meer dan 20.000 mensen waren, terwijl het stadion op het oog maar voor 2/3e gevuld was. Maar ze hebben dus gewoon netjes alle seizoenskaarten meegeteld.
  19. de waan

    District West II

    Dat valt wel mee, want het zaterdagteam van Argon speelde al eens in de eerste klasse toen het zondagteam er nog was.
  20. de waan

    Wielrennen

    Mooi dat Roglic hem nu wel wint. En Kruijswijk na wat zijn traditioneel slechte openingsweek is gewoon boven alle favorieten in het klassement. Knap werk.
Bovenaan