Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In zijn eerste seizoen speelde hij erg sterk en toen was hij net 18. Ik weet niet wat er daarna mis is gegaan. Maar dat hij in beeld is bij Achilles is wel heel apart.
Bouwmeister liet trouwens in zijn invalbeurt wel even zien dat hij gewoon in de basis had moeten starten.
Basut (alsof die penalty al niet erg genoeg was) en Van Dijk (praatkaart in de laatste minuten, hoe dom) zijn volgende geschorst trouwens.
Spanning neemt toe. Heb er eigenlijk het hele seizoen geen moment echt rekening mee gehouden dat we het zouden halen, maar nu we op de drempel staan zou het toch wel pijnlijk zijn als het toch mis gaat.
Ik vond het vooral opvallend dat er officieel meer dan 20.000 mensen waren, terwijl het stadion op het oog maar voor 2/3e gevuld was. Maar ze hebben dus gewoon netjes alle seizoenskaarten meegeteld.
Mooi dat Roglic hem nu wel wint. En Kruijswijk na wat zijn traditioneel slechte openingsweek is gewoon boven alle favorieten in het klassement. Knap werk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.