Zoekresultaten

  1. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Als ze maar plezier hebben gehad en iets ervan opgestoken hebben.
  2. de waan

    Wielrennen

    Verstandig.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Grappig dat de boodschapper (overigens ooit begonnen als columnist op zondaghoofdklasse.nl :-)) nu voor rotte vis wordt uitgemaakt. De enige uitleg die ik kan bedenken dat eigenlijk de licentie ingetrokken moest worden, maar dat de KNVB het uit coulance bij degradatie houdt. Ook al omdat dit...
  4. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dat is toch helemaal geen optie?
  5. de waan

    District Zuid I

    Tamin Saqebs van Gastel had het niet begrepen?
  6. de waan

    District Zuid I

    Wat een treurigheid. :omg:
  7. de waan

    Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

    Zou kunnen, hij is van oktober 1994. Ik weet niet precies waar die grens ligt. Ook Coplan Soumaoro, die goed is in grote verdwijntrucs, zou gesignaleerd zijn op De Heikant. Die is ook van 1994 dacht ik.
  8. de waan

    EURO2016, Loting 12 december 18.00

    Ik niet. Hup, voetbalfeestje!
  9. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    Uiteraard. Bij representatieve gelegenheden doe ik daar wel een authentiek Dukla-trainingsjasje over aan.
  10. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    Anders ben je een full kit wanker.
  11. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Is het ook, maar wel een typische buitenspeler, dus soms is het ook helemaal niks.
  12. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Die heeft er ook niet veel van gebakken toch?
  13. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Ik voel me een beetje ongemakkelijk nu.
  14. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Zijn er nog fans van Ton Ojers overgebleven hier? Hij is nogal veranderd: http://www.rtvnh.nl/sport/185256/kijk-hier-naar-de-special-over-ton-ojers
  15. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Dat bedoel ik dus.
  16. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Je haalt nu twee dingen door elkaar. De ambitie die een club nastreeft hoeft inderdaad niet te zijn om altijd maar hoger te willen, maar dat is wat anders dan genoegen nemen met de 1e klasse omdat dat aansprekender zou zijn dan de hoofdklasse.
  17. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Achilles vliegt er soweiso keihard uit normaal gesproken. En ik kan me ook niet voorstellen dat de beloften van Den Bosch en RKC iets op dit niveau te zoeken hebben. Maar je kunt allerlei clubs naast elkaar leggen, een hoger niveau is gewoon altijd mooier. Anders heb je het principe van sport...
  18. de waan

    RIP topic

    Gelukkig maar.
  19. de waan

    Nacompetitie Jupiler League

    Dat bedoel ik.
  20. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Een lagere afdeling is per definitie niet aansprekender.
Bovenaan