Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Grappig dat de boodschapper (overigens ooit begonnen als columnist op zondaghoofdklasse.nl :-)) nu voor rotte vis wordt uitgemaakt.
De enige uitleg die ik kan bedenken dat eigenlijk de licentie ingetrokken moest worden, maar dat de KNVB het uit coulance bij degradatie houdt. Ook al omdat dit...
Zou kunnen, hij is van oktober 1994. Ik weet niet precies waar die grens ligt.
Ook Coplan Soumaoro, die goed is in grote verdwijntrucs, zou gesignaleerd zijn op De Heikant. Die is ook van 1994 dacht ik.
Je haalt nu twee dingen door elkaar. De ambitie die een club nastreeft hoeft inderdaad niet te zijn om altijd maar hoger te willen, maar dat is wat anders dan genoegen nemen met de 1e klasse omdat dat aansprekender zou zijn dan de hoofdklasse.
Achilles vliegt er soweiso keihard uit normaal gesproken. En ik kan me ook niet voorstellen dat de beloften van Den Bosch en RKC iets op dit niveau te zoeken hebben.
Maar je kunt allerlei clubs naast elkaar leggen, een hoger niveau is gewoon altijd mooier. Anders heb je het principe van sport...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.