Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zelf al sinds heel jonge leeftijd een donorcodicil, maar ik ben het in deze met Pascallovic eens. Als er te weinig donoren zijn, moet je maar op een andere manier proberen dat te verhogen, maar dat je automatisch donor wordt vind ik principieel fout.
Was al een tijdje sprake van. Vorige keer volgens mij nog weggestemd. Er blijven ook nog wel teams op zondag spelen trouwens.
Die spelen dus nog 24 wedstrijden voor de kat zijn kut. En na twee wedstrijden al een doelsaldo van 1-10. Wordt nog een lang seizoen zo.
Voorheen bij Schinveld, Wijlre en BSV Limburgia. Dus als er iemand is die hem zou moeten kennen ben jij het wel.
http://voetbalnederland.nl/trainer.html?a=1&p=1411663
Ik schrik er al niet eens meer van.
We zijn de laatste jaren steeds erg blij dat we niet leeggekocht worden, maar ik krijg stilaan het idee dat er misschien wel iets te weinig ververst is. De boel is ingekakt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.