Zoekresultaten

  1. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Volgens mij wordt Narsingh wel aangetikt trouwens. Maar ja, PSV en penalty's.
  2. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ja, maar dat is wat mij betreft geen reden om het dan maar zo te doen.
  3. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik heb zelf al sinds heel jonge leeftijd een donorcodicil, maar ik ben het in deze met Pascallovic eens. Als er te weinig donoren zijn, moet je maar op een andere manier proberen dat te verhogen, maar dat je automatisch donor wordt vind ik principieel fout.
  4. de waan

    District Oost

    PH heeft nog 30 jeugdteams, dat is inderdaad wel eens meer geweest volgens mij. ON heeft er 52.
  5. de waan

    District Oost

    DVO'71 en Rietvogels. Stelt bar weinig meer voor.
  6. de waan

    District Oost

    Was al een tijdje sprake van. Vorige keer volgens mij nog weggestemd. Er blijven ook nog wel teams op zondag spelen trouwens. Die spelen dus nog 24 wedstrijden voor de kat zijn kut. En na twee wedstrijden al een doelsaldo van 1-10. Wordt nog een lang seizoen zo.
  7. de waan

    Pauw

    Gaat het daar nou alweer over?
  8. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Er komen me toch ook weer een paar kneuzen langs met een minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar. Plaatsvervangende schaamte.
  9. de waan

    Jupiler League: Speelronde 6

    Eerder rijp voor een faillissement ben ik bang.
  10. de waan

    District Oost

    Dat is er ook eentje voor de fiscus om eens onder de loep te nemen.
  11. de waan

    District Oost

    Kijk aan, daar hebben we de VakQ van het amateurvoetbal.
  12. de waan

    District Oost

    Voorheen bij Schinveld, Wijlre en BSV Limburgia. Dus als er iemand is die hem zou moeten kennen ben jij het wel. http://voetbalnederland.nl/trainer.html?a=1&p=1411663
  13. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Zo. Die zijn allebei wel heel dramatisch gestart. EHC speelde vorig seizoen nog playoffs voor promotie nota bene.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik schrik er al niet eens meer van. We zijn de laatste jaren steeds erg blij dat we niet leeggekocht worden, maar ik krijg stilaan het idee dat er misschien wel iets te weinig ververst is. De boel is ingekakt.
  15. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Hoe vaak heeft AFC ondertussen al gescoord in blessuretijd? Die pakken bijna wekelijks extra punten na de 90 minuten.
  16. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Mijn god, wat een drama weer.
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Kijk aan, Jordi van Ek op de plek van Koen Garritsen. De overige tien namen zijn dezelfde als vorige week.
  18. de waan

    District Zuid I

    Geen bekende namen dus. Wat mij betreft althans.
  19. de waan

    District Zuid I

    Uit welke clubs is GRC'14 ontstaan? Ik neem tenminste aan dat het een fusieclub is?
Bovenaan