Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had geen zin meer om te reageren gisteravond. Daarom nog maar even een linkje naar het verslag: www.hsc21.nl/1e-elftal/verslagen/horroravond-voor-hsc-21-in-knvb-beker/
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar met verdedigen heeft het niet al te veel te maken.
Compleet afgeslacht worden op de counter door een ploeg waarvan je weet dat ze sterk zijn op de counter.
Maar wel 70% balbezit. Dat wel.
Ja, mooi he. Historisch besef van een goudvis.
Zo'n Ton du Chatinier zal laatst ook alweer te piepen dat er geen derby's meer waren voor AFC. Maar bij de laatste derby's (tegen Chabab (nog in de topklasse), DWV en T?rkiyemspor kwam ook geen hond kijken.
Dank. Op de site van veronica was de uitzending terug te zien. Onbegrijpelijk inderdaad, vooral heel lang slap ouwehoeren en wedstrijden overslaan. En dan melden dat je de andere drie wedstrijden terug kunt kijken via de app. Duidelijk ook, de app. :confused:
Ik zie nu pas dat er een carrousel met nieuwsberichten bovenaan de site staat, dat was me nog niet opgevallen. Had het verslag dus ook compleet gemist.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.