Ja, inderdaad. In alle grote voetballanden met een sterke jeugdopleiding (Duitsland, Belgi?, Frankrijk) doen ze het al 15 jaar zo, maar gelukkig weten de heren Ten Cate en Van Marwijk dat het niks is. Laat me raden, die duiken vandaag op in De Telegraaf?
Ik vind het eigenlijk veel interessanter...