Zoekresultaten

  1. de waan

    De snor en co

    Goed om te weten dat ik dus echt niet meer hoef te gaan kijken. :duim:
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Daar zal het wel op neerkomen, ja.
  3. de waan

    Jeugdvoetbal

    Goeie zaak. Aangezien ze het hebben tot en met O12, zal ook de oude indeling (A t/m F) kennelijk definitief verdwijnen.
  4. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Racisme is in Oost Europa sowieso niet aan de orde.
  5. de waan

    Europa League 2016-2017

    Gebeurt er bij Azet nog wat?
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    Als die een orgaan doneren krijgt de ontvanger spontaan elke dag het zuur.
  7. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Zullen ze Legia er nu uitgooien?
  8. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Met een liedje dacht ik.
  9. de waan

    Stel je zelf even voor

    Een pot nat.
  10. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik kon even niet iets anders verzinnen.
  11. de waan

    Stel je zelf even voor

    Welkom trug, Arjen.
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    De hele jeugdopleiding bij zijn clubje valt of staat met de inbreng van Quick-mensen.
  13. de waan

    Binnenlandse politiek

    Zul je net zien dat ze alle 500 vanavond onderweg naar een bijeenkomst voor ex-donoren onder de trein komen.
  14. de waan

    District Noord

    Balderas. Batigoal weet denk ik niet eens waar Elim ligt.
  15. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Er zijn de laatste jaren heel vaak wedstrijden verplaatst naar zaterdag vanwege de beker. Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat dit voor problemen zorgt. Wanneer wordt het ingehaald dan? Is er nog wel een vrije zondag tot de winterstop?
  16. de waan

    Binnenlandse politiek

    Nog even los van het gegeven dat De Telegraaf het weer lekker dramatisch brengt. Dan heb je dus bewust voor gekozen om donor te worden, maar dat ga je dan intrekken omdat... Ja, waarom eigenlijk. Om D66 te pesten of zo?
  17. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Haha.
  18. de waan

    Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

    De RVC, dat is toch met Lokhorst die vertelde dat het Nederlands elftal vanaf nu moest proberen te gaan winnen?
  19. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zaterdag)

    Ik ben nu bij vijf wedstrijden in de 2e divisie geweest en vier keer was het aantal bij VoZ hoger dan mijn inschatting/telling. De vijfde keer (Jong Twente) was het aantal dat ik heb doorgegeven overgenomen.
  20. de waan

    Binnenlandse politiek

    Hier wat mij betreft een heel sterk stuk waarom de automatische donorregistratie een slecht plan is: https://erwinkompanje.wordpress.com/2016/09/14/geen-bezwaar-tegen-de-kilheid/
Bovenaan