Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er zijn de laatste jaren heel vaak wedstrijden verplaatst naar zaterdag vanwege de beker. Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat dit voor problemen zorgt.
Wanneer wordt het ingehaald dan? Is er nog wel een vrije zondag tot de winterstop?
Nog even los van het gegeven dat De Telegraaf het weer lekker dramatisch brengt. Dan heb je dus bewust voor gekozen om donor te worden, maar dat ga je dan intrekken omdat... Ja, waarom eigenlijk. Om D66 te pesten of zo?
Ik ben nu bij vijf wedstrijden in de 2e divisie geweest en vier keer was het aantal bij VoZ hoger dan mijn inschatting/telling. De vijfde keer (Jong Twente) was het aantal dat ik heb doorgegeven overgenomen.
Hier wat mij betreft een heel sterk stuk waarom de automatische donorregistratie een slecht plan is:
https://erwinkompanje.wordpress.com/2016/09/14/geen-bezwaar-tegen-de-kilheid/
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.