Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ik had geen zin meer om te reageren gisteravond. Daarom nog maar even een linkje naar het verslag: www.hsc21.nl/1e-elftal/verslagen/horroravond-voor-hsc-21-in-knvb-beker/
  2. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar met verdedigen heeft het niet al te veel te maken. Compleet afgeslacht worden op de counter door een ploeg waarvan je weet dat ze sterk zijn op de counter. Maar wel 70% balbezit. Dat wel.
  3. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    De ingang en de gebouwen waren voorheen op de plek waar nu die nieuwbouwhuizen staan. De ingang is dus verplaatst naar de andere korte zijde.
  4. de waan

    RKC Waalwijk

    Achilles'29
  5. de waan

    De piramide

    Nou wordt de verleiding om te gaan kijken toch wel erg groot.
  6. de waan

    RKC Waalwijk

    De opmars van RKC in de jaren tachtig was toch ook voornamelijk te danken aan zwart geld?
  7. de waan

    De piramide

    Ja, mooi he. Historisch besef van een goudvis. Zo'n Ton du Chatinier zal laatst ook alweer te piepen dat er geen derby's meer waren voor AFC. Maar bij de laatste derby's (tegen Chabab (nog in de topklasse), DWV en T?rkiyemspor kwam ook geen hond kijken.
  8. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Doet Bosz wel vaker. Als het helemaal niks was mild in zijn commentaar en als het best goed was juist overdreven kritisch. Typisch trainersdingetje.
  9. de waan

    De piramide

    Ik ga mijzelf nu ernstig dwingen om het niet te lezen. Heb even geen zin om me te ergeren.
  10. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Hoe gaat het ondertussen in Maassluis?
  11. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Niks gezegd, AZ stelt meteen orde op zaken: 1-2.
  12. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Lienden maakt gelijk tegen AZ. HansieHansie heeft ze weer aardig geprepareerd voor een bekerpotje.
  13. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Goed gezien, 0-3 bij rust. "We spelen als een natte krant" aldus de Treffers-twitteraar.
  14. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Avond weer goed.
  15. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Ik moet nog steeds het pakket omzetten, maar ben gewoon te lui om dat te doen.
  16. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Dank. Op de site van veronica was de uitzending terug te zien. Onbegrijpelijk inderdaad, vooral heel lang slap ouwehoeren en wedstrijden overslaan. En dan melden dat je de andere drie wedstrijden terug kunt kijken via de app. Duidelijk ook, de app. :confused:
  17. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Helaas. Ik dacht even wat samenvattinkjes terug te kijken via de site van Fox, maar dat gaat dus mooi niet zonder inlog.
  18. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Het begin is er. 1-0 door Jorik Mijnhijmer.
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik zie nu pas dat er een carrousel met nieuwsberichten bovenaan de site staat, dat was me nog niet opgevallen. Had het verslag dus ook compleet gemist.
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dit kom je zelfs bij een vijfdeklasser niet tegen. Kennelijk ook nog steeds een mediaboycot?
Bovenaan