Waarom probeer ik eigenlijk iedere keer weer normaal met je in discussie te gaan, terwijl je bij voorbaat weet dat het een zinloze missie is?
Zoveel onzin, aannames, veronderstellingen, draaierij, leugentjes, woorden-in-de-mond-leggen en selectiviteit, daar valt niet tegenaan te lullen.