Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit thuis te luisteren naar Radio Utrecht, waar een verslaggever het heeft over Skriever en Stokers. Beetje dyslectisch geloof ik.
Maar het is wederom niet veel soeps als ik het mag geloven.
Nou los, UNA kan morgen gewoon weer op gelijke hoogte komen.
Prima avondje gehad bij GVVV-De Treffers. De bezoekers leken GVVV in het eerste kwartier te overlopen, maar daarna kantelde de wedstrijd volkomen. De thuisclub verzuimde het duel te beslissen en dat had ze ook nog maar zo twee punten...
Klopt inderdaad. Had al veel eerder gemoeten. Bij ons stonden er een paar voorin, die amper een bal hebben gezien.
Jammer dat het niet al een jaartje eerder is.
WSV Jo11-9 had vorige week met allemaal eerstejaars haar vuurdoop op een groot veld tegen een vierdeklasser. E?n keer over de middellijn geweest. Wel netjes de score onder de tien gehouden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.