Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Hoera, 2-2. Voor het eerst sinds 13 maart twee keer gescoord in ??n wedstrijd. EDIT: JAAAAAAAAA, Cenk Uguz met zijn tweede.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    En alweer achter. Dat wordt dus ongetwijfeld weer een kansloos slotoffensief. Wat een ellendig seizoen dreigt dit te worden.
  3. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    VVSB-Jong Vitesse 3-1. Goede zaak. UNA al met 3-0 achter, dus Jong AZ nu echt alleen koploper.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik zit thuis te luisteren naar Radio Utrecht, waar een verslaggever het heeft over Skriever en Stokers. Beetje dyslectisch geloof ik. Maar het is wederom niet veel soeps als ik het mag geloven.
  5. de waan

    Buitenlandse politiek

    Waarom mag je niet zeggen dat een partij fascistisch is als een partij fascistisch is?
  6. de waan

    District Oost

    Ik zag nog wat beelden langs komen van Heino-Rohda Raalte. Zag er aardig uit. Rohda won trouwens met 4-1 van de ploeg van Michel Steggink.
  7. de waan

    Tv-topic

    Die vrouw mocht van haar geloof niet naar de kapper of zo?
  8. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Het was dik verdiend. Heel apart dat De Treffers zo enorm wegzakte na een toch heel goede start.
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Morgen staan we gewoon weer boven de streep.
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Twente vandaag weer met zes andere namen in de basis. Van der Lely als enige selectiespeler.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Nou los, UNA kan morgen gewoon weer op gelijke hoogte komen. Prima avondje gehad bij GVVV-De Treffers. De bezoekers leken GVVV in het eerste kwartier te overlopen, maar daarna kantelde de wedstrijd volkomen. De thuisclub verzuimde het duel te beslissen en dat had ze ook nog maar zo twee punten...
  12. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Bij de KNVB krijgen ze al hoofdpijn. Nog zo'n principiele club in de 2e divisie.
  13. de waan

    Jeugdvoetbal

    Klopt inderdaad. Had al veel eerder gemoeten. Bij ons stonden er een paar voorin, die amper een bal hebben gezien. Jammer dat het niet al een jaartje eerder is.
  14. de waan

    Jeugdvoetbal

    O13 natuurlijk. Het is even wennen. Zoon is 11, dat zal het wel zijn. D dus. [emoji3]
  15. de waan

    Jeugdvoetbal

    WSV Jo11-9 had vorige week met allemaal eerstejaars haar vuurdoop op een groot veld tegen een vierdeklasser. E?n keer over de middellijn geweest. Wel netjes de score onder de tien gehouden.
  16. de waan

    Tv-topic

    Ik sluit niks bij voorbaat uit.
  17. de waan

    Tv-topic

    O ja, die was ik weer even vergeten.
  18. de waan

    The Jukebox

    Speciaal voor Unregistere.
  19. de waan

    Tv-topic

    Wie is dat en waarom heeft ze een bosje stro op haar hoofd?
  20. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    [emoji3]
Bovenaan