Zoekresultaten

  1. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Dat is geen Plan B
  2. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Tijd voor Plan B. Dit is letterlijk kansloos.
  3. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Alles met Hazes is schijtfucking irritant.
  4. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Leeft het nog een beetje in Steenwijk?
  5. de waan

    De piramide

    De enquete was erg amsteuristisch van opzet. Ik heb ook het idee dat de meningen hier en daar een stukje extremer zijn neergezet dan de werkelijkheid. Maar als een beetje tegenwoord tegen het ongetwijfeld propagandistische hypercube-verhaaltje is het wel nuttig.
  6. de waan

    Transfers 2e divisie

    Lagen al die spelers nog niet contractueel vast dan?
  7. de waan

    Wielrennen

    Dat weten we pas zondag. Nibali en derde weken, dat wordt de grootste concurrent denk ik.
  8. de waan

    Wielrennen

    Het was dus minder erg dan gemeld.
  9. de waan

    Wielrennen

    De vraag is alleen nog welke meting klopt
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Staphorst kan nog promoveren, maar ik heb voor het beeld wat aannames gedaan qua promotie en degradatie.
  11. de waan

    Transfers 2e divisie

    Padoem tssss!
  12. de waan

    Wielrennen

    Ja, eigenlijk best jammer dat je zit te hopen op een extreem vlakke koers. So far, so good.
  13. de waan

    Wielrennen

    Niemand kijkt?
  14. de waan

    Transfers 2e divisie

    De Treffers raakt wel heel veel doelpunten kwijt (no pun intended).
  15. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Zeg nou zelf, dit ziet er toch veel beter uit?
  16. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En anders in ieder geval de scheidsrechter. Maar ook daar zijn al fraaie voorbeelden van te vinden. Een scheidsrechter die laat verlengen bijvoorbeeld, terwijl dat niet moest (WKE-SC Feyenoord meen ik).
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    En dat is sowieso ook een beetje een eigen leven gaan leiden, want er is nog niks formeel afgesproken hierover.
  18. de waan

    Terrorisme

    Die "grap" was onderhand sowieso wel heel erg flauw geworden.
  19. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Ik kan me er niet veel van herinneren van onze bekerwinsten. In 2010 vlogen we er direct uit tegen Sneek en in 2005 was er volgens mij een mini-toernooitje op ??n dag. Van 2000 weet ik het helemaal niet meer.
  20. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Het lijkt me het meest logisch dat het de vier clubs die via de nacompetitie promoveren c.q. zich handhaven in de 1e voorronde al aan de bak moeten.
Bovenaan