Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Dumoulin heeft al een beetje spijt van zijn uitspraken van gisteren.
  2. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Pakken ze Hemelvaart nou ook al van ons af?
  3. de waan

    Wielrennen

    Klopt.
  4. de waan

    Wielrennen

    Karsten Kroon gisteren een keer of 300.
  5. de waan

    Quick Boys

    Hij zat toch bij Wuppertal inmiddels?
  6. de waan

    Wielrennen

    Iets anders: kunnen we eens stoppen met het vooruit sturen van ploegmaats een "tactische meesterzet" te noemen.
  7. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Er zijn alweer heel wat ploegen die een paar weken geleden nog in degradatiegevaar zaten, die nu op promoveren staan. De Meern als duidelijkste voorbeeld. Harkemase Boys was ook maar een simpele middenmoter. Niks waard die periodes.
  8. de waan

    Wielrennen

    Wat een oud wijf is dat zeg. Maar welke mazzel heeft Dumoulin precies? Dat hij de sterkste was gisteren?
  9. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Goede probleemanalyse. :omg:
  10. de waan

    Wielrennen

    Bovendien maken ze zich voor het Nederlandse wielerpubliek onsterfelijk als ze een paar keer een gaatje dicht rijden voor Dumoulin.
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Dit werkt inderdaad niet. Sowieso, met 22 clubs nacompetitie spelen voor twee plaatsen is ook niet echt handig. Is er al bekend hoe ze de extra promotieplek in gaan vullen? EDIT: Nieuw Buinen-Goes, dat is ook nog een keer 338 kilometer enkele reis.
  12. de waan

    District Oost

    Ik doelde op Winterswijk, ja. In potentie zijn daar alle voorwaarden aanwezig om de top van het amateurvoetbal te halen, maar inderdaad, zonder betalen zal dat niet lukken.
  13. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Zeg Unnekuukse, hadden die MVV'ers een paar jaar terug in Cuijk ook al van die fraaie bivakmutsen?
  14. de waan

    District West II

    Was Danny Koevermans er nog?
  15. de waan

    District Oost

    Zie je toch bijna altijd. De club die jammerlijk het kampioenschap mist (veel jammerlijker dan Luctor dit seizoen kon het ook niet) vliegt er in de nacompetitie kansloos uit. Ben benieuwd of Winterswijk het redt tegen TVC'28, mijns inziens toch een club met hoofdklasse-potentie.
  16. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Heeft er veertig ingeschoten dit seizoen las ik. Wel verrassend, zo'n gigantische uitslag. Quick naar het schijnt klassen beter dan Vlissingen, maar toch maar met 1-0 gewonnen. Dat is nog niet gespeeld dus.
  17. de waan

    Wielrennen

    Heeft Van Garderen ooit al iets gewonnen trouwens? Mooie finale hoor. En Tom was geweldig vandaag. Ook even een flesje jenever afleveren bij Reichenbach.
  18. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Dat maakt het allemaal nog cynischer. Geen Europese finale, maar een kwalificatiewedstrijd. Heel vervelende ploeg, jammer dat Ajax ze niet wat meer in verlegenheid kon brengen.
  19. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    "Als ie er binnen is." Sjeesus.
  20. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Tuurlijk, lekker door blijven combineren door het centrum.
Bovenaan