Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er zijn alweer heel wat ploegen die een paar weken geleden nog in degradatiegevaar zaten, die nu op promoveren staan. De Meern als duidelijkste voorbeeld. Harkemase Boys was ook maar een simpele middenmoter. Niks waard die periodes.
Dit werkt inderdaad niet. Sowieso, met 22 clubs nacompetitie spelen voor twee plaatsen is ook niet echt handig.
Is er al bekend hoe ze de extra promotieplek in gaan vullen?
EDIT: Nieuw Buinen-Goes, dat is ook nog een keer 338 kilometer enkele reis.
Ik doelde op Winterswijk, ja. In potentie zijn daar alle voorwaarden aanwezig om de top van het amateurvoetbal te halen, maar inderdaad, zonder betalen zal dat niet lukken.
Zie je toch bijna altijd. De club die jammerlijk het kampioenschap mist (veel jammerlijker dan Luctor dit seizoen kon het ook niet) vliegt er in de nacompetitie kansloos uit.
Ben benieuwd of Winterswijk het redt tegen TVC'28, mijns inziens toch een club met hoofdklasse-potentie.
Heeft er veertig ingeschoten dit seizoen las ik. Wel verrassend, zo'n gigantische uitslag.
Quick naar het schijnt klassen beter dan Vlissingen, maar toch maar met 1-0 gewonnen. Dat is nog niet gespeeld dus.
Heeft Van Garderen ooit al iets gewonnen trouwens?
Mooie finale hoor. En Tom was geweldig vandaag. Ook even een flesje jenever afleveren bij Reichenbach.
Dat maakt het allemaal nog cynischer. Geen Europese finale, maar een kwalificatiewedstrijd. Heel vervelende ploeg, jammer dat Ajax ze niet wat meer in verlegenheid kon brengen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.