Zoekresultaten

  1. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Kat in 't bakkie voor Roda natuurlijk. Ze scoren een uur eerder dan verwacht. MVV moet eerst dat geteisem maar eens in toom zien te houden voordat ze naar de eredivisie gaan.
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Nou, twee doelpunten van Quick binnen een minuut. Dat is wel klaar normaal gesproken dus.
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Voor degenen die ondanks het overweldigende sportaanbod van vandaag nog niet genoeg hebben. Vlissingen-Quick is nu live op omroepzeeland.nl
  4. de waan

    District Noord

    Moet Flevo Boys dan naar Oost?
  5. de waan

    Wielrennen

    +1
  6. de waan

    Wielrennen

    Dumoulin is veel te eigenzinnig om voor zo'n voorgeprogrammeerde ploeg te rijden. Die voelt zich al jaren prima thuis bij Skil/Shimano/Argos/Giant/Cafeineshampoo/Sunweb. En die hebben bovendien inmiddels een heel behoorlijke ploeg om op te stellen.
  7. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Dit kaartje plaatste ik deze week al op twitter. Vooruitziende blik klopte dus. https://twitter.com/ReneWaning/status/866600472215465984
  8. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik zeg ook alleen dat het niet goed is voor de landelijke uitstraling. Niet dat het niet eerlijk is of zo.
  9. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Driekwart van het land heeft geen vertegenwoordiger in deze afdeling en dat zal de interesse geen goed doen.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Slecht voor de uitstraling van de competie.
  11. de waan

    Wielrennen

    Nee. Ik heb er niks van kunnen zien vandaag, maar ben erg verbaasd over het negativisme hier. Een tijdrit na drie weken koers is onmogelijk te voorspellen, maar hij is echt nog niet kansloos lijkt me.
  12. de waan

    Wielrennen

    Net Ajax. Geen plan B.
  13. de waan

    Wielrennen

    Daar gaat Friesland's verhaaltje.
  14. de waan

    Wielrennen

    Dat ie erg dom bezig is geweest is vandaag leidt geen twijfel. Maar om hem 'geen winnaar' te nomen slaat natuurlijk helemaal nergens op, gezien zijn erelijst nu al.
  15. de waan

    Wielrennen

    Als de beentjes echt leeg aan het lopen zijn gaat hij het met de tijdrit ook niet meer rechtbreien. Hopelijk was het gewoon een enkele slechte dag, of kwam het omdat hij in de achtervolging al te veel heeft moeten geven.
  16. de waan

    Wielrennen

    Maar goed, inmiddels blijkt het hele plaspauzeverhaal niet eens te kloppen.
  17. de waan

    Wielrennen

    Ivanhoe en Robbie Mc Ewan zijn het met mij eens, zou Ronald zeggen.
  18. de waan

    Wielrennen

    Ik ga bijna hopen dat ie Quintana van zijn fiets slaat als ze er weer bij komen. Dan maar diskwalificatie. Niet aanvallen tijdens een plaspauze is volgens mij de oudste ongeschreven regel in het wielrennen.
  19. de waan

    Wielrennen

    Laten ze die GPS alsjeblieft uitzetten. Hier word je gek van.
  20. de waan

    Wielrennen

    Hoe is dit nou toch weer in godsnaam mogelijk. :hsv:
Bovenaan