Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kat in 't bakkie voor Roda natuurlijk. Ze scoren een uur eerder dan verwacht.
MVV moet eerst dat geteisem maar eens in toom zien te houden voordat ze naar de eredivisie gaan.
Dumoulin is veel te eigenzinnig om voor zo'n voorgeprogrammeerde ploeg te rijden. Die voelt zich al jaren prima thuis bij Skil/Shimano/Argos/Giant/Cafeineshampoo/Sunweb. En die hebben bovendien inmiddels een heel behoorlijke ploeg om op te stellen.
Nee. Ik heb er niks van kunnen zien vandaag, maar ben erg verbaasd over het negativisme hier.
Een tijdrit na drie weken koers is onmogelijk te voorspellen, maar hij is echt nog niet kansloos lijkt me.
Dat ie erg dom bezig is geweest is vandaag leidt geen twijfel. Maar om hem 'geen winnaar' te nomen slaat natuurlijk helemaal nergens op, gezien zijn erelijst nu al.
Als de beentjes echt leeg aan het lopen zijn gaat hij het met de tijdrit ook niet meer rechtbreien.
Hopelijk was het gewoon een enkele slechte dag, of kwam het omdat hij in de achtervolging al te veel heeft moeten geven.
Ik ga bijna hopen dat ie Quintana van zijn fiets slaat als ze er weer bij komen. Dan maar diskwalificatie. Niet aanvallen tijdens een plaspauze is volgens mij de oudste ongeschreven regel in het wielrennen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.