Zoekresultaten

  1. de waan

    Tennis

    Lekker hoor, die JMD-feitjes. :D
  2. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Tenzij je in Artjom woont.
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Denk het ook niet, als ik de clubs zo langs loop. Misschien dat het voor SJC was was geweest als die waren gepromoveerd, hoewel het contingent Bollenclubs in de Derde Divisie natuurlijk ook flink afneemt.
  4. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Best opmerkelijk trouwens dat alle drie clubs uit 1B (West II) nog meedingen naar promotie op zondag. Juist het district dat op zondag aan een enorme leegloop bezig is.
  5. de waan

    District Noord

    Ah, Noordooster is ook teruggekeerd op het oude eksternest zie ik.
  6. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Dat liep voor een andere heilige toch behoorlijk slecht af.
  7. de waan

    District Noord

    Ik heb er beeld bij en moest toch even lachen. Sorry. :D
  8. de waan

    Transfers 2e divisie

    Yep.
  9. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Ik heb nog geen minuut gezien van de nacompetitie. Ik heb ook geen idee waar ik dat zou moeten zoeken. Of alleen op Fox?
  10. de waan

    District Oost

    Gefeliciteerd nog, Bonehead. Zag het gister al langs komen, maar was het vervolgens weer vergeten.
  11. de waan

    District Noord

    Jan Willem Donkerbroek. Ook die naam kan zo in een jongensboek.
  12. de waan

    Transfers 2e divisie

    Heeft een baan ergens in het westen en zal dus ook wel verhuizen.
  13. de waan

    Wielrennen

    JAAAAAAAAAA!!!!1!!!!!!111!!!!!
  14. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Werk in de buurt van Utrecht.
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Het was sterker dan ik, Kip.
  16. de waan

    Wielrennen

    Ik ben me een partij nerveus. Belachelijk eigenlijk.
  17. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Eigen geteisem eerst.
  18. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ja, maar geen kunstgras dus van de puristen zal dit wel mogen.
  19. de waan

    Transfers 2e divisie

    Gewoon doorgaan met bakken geld over de balk smijten dus. :duim: Rick Bouwmeister naar FC Lisse, leuke transfer voor hem.
  20. de waan

    Wielrennen

    Zou wel mooi zijn als Van Emden eens een grote tijdrit wint. Al een paar keer aardig dichtbij geweest.
Bovenaan