Zoekresultaten

  1. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Sensini had gisteren het hele riedeltje al gepost toch? Of gaf dat ook nog geen duidelijkheid?
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ze hadden al een duidelijk antwoord gegeven, dus ze waren waarschijnlijk al wel tevreden voor vandaag.
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Je moet wel erg ruim van geest zijn om dat onder topamateurs te scharen.
  4. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    De KNVB Beker dan, want aan de districtsbeker doen jullie niet mee volgend jaar.
  5. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    De KNVB kan het wel, goed antwoorden op publieksvragen.
  6. de waan

    Tv-topic

    De Zilvervloot. Dat vind ik toch een stuk leuker als "helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam/Oldenzaal/etc."
  7. de waan

    Tv-topic

    Ik loop een half uur achter.
  8. de waan

    Tv-topic

    Pierre Zenden, jaw?l.
  9. de waan

    Tv-topic

    Geweldig inderdaad.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Omdat openvallende plaatsen altijd van onderaf worden aangevuld.
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Vlissingen door. :heinz:
  12. de waan

    Wielrennen

    Wat zat Mollema dan te doen. Sprint aantrekken?
  13. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    OSS'20 komt op 2-0 voor bij Woezik, dus dat is ook zo goed als beslist. Finales dus waarschijnlijk: De Meern-OSS'20 (sowieso een zeer verrassende promovendus dus) en Quick-Vlissingen/Den Bosch Weer iets langer in de bus zitten komend seizoen in ieder geval.
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En in blessuretijd de 0-2. Verlenging dus. :duim: Quick (4-1 tegen SJC) en De Meern (3-2 achter bij Juliana, bijna afgelopen) gaan ook door naar de finale.
  15. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Noordwijkerhout toch ook?
  16. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ah mooi, Vlissingen op voorsprong bij Den Bosch.
  17. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Juliana'31 maakt het nog weer spannend. Nog voor rust 2-0 voor tegen De Meern. Nog maar ??n doelpuntje nodig voor een verlenging. Heeft iemand hier ook zitten jinxen toevallig? EDIT: Oeps, 2-1. EDIT 2: Nog meer oeps, 2-2.
  18. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Gefeliciteerd, Joost. :duim:
  19. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Ook dat nog. Ik had het kunnen weten, Hillegom.
  20. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Jij bent gewoon een katholiekenhater!! (Sorry, ik mis Noordooster stiekem toch wel een beetje.)
Bovenaan