Zoekresultaten

  1. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En zelfs nog 2-5. Door Dongen kan wel een streep dus. Westlandia houdt stand bij Rijnsburg, maar die tweekamp is zeker nog niet beslist.
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Kopie van Helmond Sport-Almere dus. Ik las afgelopen weekend dat Lisse moegestreden leek. Valt wel mee dus.
  3. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Waarom doet Twente dit? Is toch gewoon weggegooid geld? En dit is toch ook niet de bedoeling van beloftenteams?
  4. de waan

    Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

    Binnen nu en een paar jaar stopt Sneek er helemaal mee op zondag. Daar durf ik wel een flesje wijn op te zetten.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Goede uitgangspositie voor de herkansers uit de 3e divisie dus na de eerste ronde.
  6. de waan

    Wielrennen

    Mooi, dat biedt wel kansen, al is 21 kilometer wel kort om al te veel verschillen te maken. EDIT: Het is 29 kilometer zie ik nu. En inderdaad de allerlaatste etappe. Zou toch mooi zijn als het er dan nog om hangt.
  7. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Ik ben ook voor vv Emmen. Hup, Emmen! Sfeerrijk Meerdijk in de Eredivisie.
  8. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik vraag me trouwens altijd af hoe Dijsselbloem in hemelsnaam bij de PvdA terecht gekomen is.
  9. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Dat wel ja.
  10. de waan

    Wielrennen

    Was dit eigenlijk de enige tijdrit?
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    De "Europese regels" gelden nergens in het amateurvoetbal.
  12. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Noordooster komt niet meer en zijn clubjes gaan het ineens goed doen.
  13. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Gelukkig niet nee.
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Stom, zie nu pas dat CSV Apeldoorn-Stedoco vanavond wordt gespeeld. Was een aardig potje geweest om even te gaan kijken.
  15. de waan

    Binnenlandse politiek

    Dat dus inderdaad.
  16. de waan

    Wielrennen

    Ik denk dat je mijn post wat verkeerd interpreteert. Het is prachtig dat we inmiddels zoveel goede ronderenners hebben.
  17. de waan

    Wielrennen

    Voor wat betreft de eindoverwinning of podium bedoel ik uiteraard. Goed om te zien dat de rijdrit niks heeft geleden onder de grotere focus op het klimwerk.
  18. de waan

    Wielrennen

    Na alle ervaringen van de laatste jaren juich ik niet meer te vroeg.
  19. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Hier in de regio is Ajax wel wat in de meerderheid heb ik het idee.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Geen ons-kent-ons club. Dat is het enige dat ik kan bedenken.
Bovenaan