Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zie je wel, het klopt dus wel.
De spelers moeten het doen en die boeit het echt geen reet wat het bestuur of wie dan ook vindt, dus die gaan er echt wel gewoon voor.
Ben trouwens ook wel benieuwd wat AFC gaat doen komend seizoen.
Dat is toch ook wel werkelijk het meest overdreven gezeur wat...
Ja, maar dat maakte onderdeel uit van de extra instroom en geldt dus komend seizoen nog niet.
Wel fijn dat al meteen in het eerste seizoen duidelijk wordt dat je niet alleen kunt mixen in de tweede divisie.
En ook fijn dat de clubs die tegen mixen zijn vijf beloftenteams als bonus krijgen.
Nou, dat wordt een fijn klusje voor de KNVB. Komend seizoen 17 (of 16) zondagclubs voor de 3e divisie en 13 zaterdagclubs. Kies maar: alle beloftenteams of mixen. ;-)
Zojuist een update gehad. Het gaat wat beter en hij is weer bij kennis. Verschillende operaties ondergaan vandaag. Hij had veel bloed verloren, dat was de eerste grote zorg.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.