Zoekresultaten

  1. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Zie je wel, het klopt dus wel. De spelers moeten het doen en die boeit het echt geen reet wat het bestuur of wie dan ook vindt, dus die gaan er echt wel gewoon voor. Ben trouwens ook wel benieuwd wat AFC gaat doen komend seizoen. Dat is toch ook wel werkelijk het meest overdreven gezeur wat...
  2. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Ik neem aan van wel, al wordt dat wel puzzelen met drie clubs die ook nog nacompetitie spelen.
  3. de waan

    Jeugdvoetbal

    Daar zien we dus niemand van terug bij de profs.
  4. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ja, maar dat maakte onderdeel uit van de extra instroom en geldt dus komend seizoen nog niet. Wel fijn dat al meteen in het eerste seizoen duidelijk wordt dat je niet alleen kunt mixen in de tweede divisie. En ook fijn dat de clubs die tegen mixen zijn vijf beloftenteams als bonus krijgen.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik heb ze liever niet als concurrent. [emoji4]
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik ben blij dat ik het niet was. [emoji4]
  7. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Nou, dat wordt een fijn klusje voor de KNVB. Komend seizoen 17 (of 16) zondagclubs voor de 3e divisie en 13 zaterdagclubs. Kies maar: alle beloftenteams of mixen. ;-)
  8. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Nee, geen WKE, 1-5. Dan inderdaad Spakenburg er maar uit kicken.
  9. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    1-4. Remember WKE. :-)
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Pfff, ik zou Westlandia eigenlijk graag kwijt zijn. Balen dit.
  11. de waan

    Binnenlandse politiek

    :duim:
  12. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Zojuist een update gehad. Het gaat wat beter en hij is weer bij kennis. Verschillende operaties ondergaan vandaag. Hij had veel bloed verloren, dat was de eerste grote zorg.
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Daarom doen de clubs zelf ook een evaluatie. Zo veel vertrouwen is er dus in Hypercube. :-)
  14. de waan

    Wielrennen

    Kop en schouders.
  15. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Dat lijkt mij ook niet, nee.
  16. de waan

    2019: Album releases

    Daar voelde ik me 20 jaar geleden al te oud voor.
  17. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik heb soms het idee dat ze gewoon een lootje trekken.
  18. de waan

    Transfers 2e divisie

    Check: https://twitter.com/SchultenJohan/status/865306416898297856
  19. de waan

    Binnenlands nieuws

    Zullen we dit soort rotzooi gewoon laten waar het hoort? Op boze-mensen pagina's op Facebook dus.
  20. de waan

    District Oost

    Ik was er bij en maakte zelfs een verslag. http://www.hettwentsevoetbal.nl/nieuws/de-gifbeker-wil-maar-niet-leeg-bij-luctor/
Bovenaan