Zoekresultaten

  1. de waan

    Jouw bezochte wedstijden 2017-2018

    Dit seizoen hooguit vijf wedstrijden van mijn cluppie bezocht. Dat is sinds het begin van de jaren tachtig niet meer voorgekomen denk ik. Al ging ik in begin jaren negentig ook een paar seizoenen nauwelijks.
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Het staat gewoon niet duidelijk in de reglementen, dat is zelfs door KNVB-mensen zelf erkend en aangekaart. Dat het te lang gaat duren is geen argument. Hadden ze desnoods een toernooitje kunnen organiseren met wedstrijden van 45 minuten of zo. Maar goed, als het Be Quick en Halsteren niet...
  3. de waan

    Eerste Divisie 2019/2020

    Nul uit twee. :duim
  4. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de zondagclubs niet veel meer stampei maken hierover.
  5. de waan

    District Oost

    Kijk, dat wist ik dan weer niet.
  6. de waan

    FC Twente nieuws

    Als je toch een heel heel heel klein beetje hebt geleerd van alles wat er is gebeurd de laatste jaren, dan zou je toch wel een heel klein beetje nederigheid verwachten en is het geld voor de gemeente het eerste dat je opzij zet.
  7. de waan

    District Oost

    Dat is al tientallen jaren zo toch?
  8. de waan

    District Oost

    Zeker, heel bijzonder. Lekker klein ook, ??n veld. Voor jouw begrip: EDS staat voor Ellecom De Steeg.
  9. de waan

    District Oost

    Juist.
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Gaat BQ nog klagen bij de KNVB over het feit dat ze geen herkansing krijgen?
  11. de waan

    District Oost

    Als Suryoye.
  12. de waan

    District Oost

    Klopt. Tussen Rheden en Dieren.
  13. de waan

    District Oost

    Ik was vandaag op een wel heel bijzonder sportparkje, van EDS in het fraaie Ellecom. Een veld gelegen tussen de landhuizen en klassieke boerderijen. EDS haalde de nacompetitie, terwijl het maar 9 (!) punten haalde in de competitie. Elistha (8 punten) dat stopt op zondag deed het nog net iets...
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Maar het veld van GOES is ook wel fijn volgens mij.
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Jaja, ik zal nooooit meer iets posten op basis van een tweetje van Leon ten Voorde. Wijze les voor mij.
  16. de waan

    De piramide

    Haha, nee dat gaat niet gebeuren, nee.
  17. de waan

    De piramide

    Of gewoon de hele zooi regionaal indelen. nog veel beter natuurlijk.
  18. de waan

    De piramide

    Het team van Achilles'29 staat op voetbal.nl als Zaterdag 1.
  19. de waan

    De piramide

    Achilles, De Dijk en SJC dus. Voor komend seizoen weer opgelost dus.
  20. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Zie ook mijn latere aanvulling.
Bovenaan