Zoekresultaten

  1. de waan

    De Indelingen

    Omdat het leuk blijft om kaartjes te maken. De 1e klasse op zondag wordt wel een leuke puzzel. De clubs zijn namelijk erg sterk geclusterd. In Noord komt dat bijvoorbeeld prima uit (exact 14 clubs), maar in het westen zijn er 26 (of 25 als DEM promoveert) clubs er is er dus een tekort van twee...
  2. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Zal wel 5-3 worden dan.
  3. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Je kunt beter nu kijken, want doorgaans zijn de leukste wedstrijden in de poulefase. Zeker vanaf de kwartfinales wordt het doorgaans vooral schaken en is het voorzichtigheid troef.
  4. de waan

    De piramide

    De beloften worden sowieso verdeeld, dus Volendam naar alle waarschijnlijkheid naar zondag.
  5. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    De KNVB heeft bij de indelingen ook de laatste jaren toch steeds consequent de clubs uit het district Oost ingedeeld in de Hoofdklasse A. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu van afwijken, vooral omdat het nu vrij logisch is dat te doen.
  6. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En ook nog het kaartje voor de zondaghoofdklasse. De clubs zijn dit keer wat mooier verdeeld over het land, zodat de clubs uit het Noorden waarschijnlijk niet meer richting Zuid Holland hoeven. Wel zijn er verschillende manieren om de grens te leggen. Magreb en De Meern kunnen bijvoorbeeld ook...
  7. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Doelpuntje, hoor. PSV kan cashen.
  8. de waan

    District Oost

    Balen dat ik hier niet naartoe mocht voor de krant vanmiddag: https://twitter.com/ZVV56Apeldoorn en https://twitter.com/Stentorsport_AP Uiteindelijk 6-5 geworden na bruto 3 uur en 12 minuten wedstrijd.
  9. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Alcides wint. Gefeliciteerd, mannen! Welkom terug. :duim:
  10. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Dit zal het wel worden voor de hoofdklassen. In A komt dan Brielle, Sportlust of Xerxes er nog bij. Enige variant die ik me nog kan bedenken is DUNO naar A en Volendam naar B.
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dat is nou net voor het probleem met Servi?. Hebben het in zich om een heel leuke ploeg te zijn, maar dan kiezen ze op een groot toernooi juist weer voor laf voetbal, wat ze ook nog niks oplevert ook. Hopelijk dit keer anders.
  12. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Het aantal bekerplaatsen is variabel, vanwege het fluctuerende aantal beloften. Dan zal er waarschijnlijk gewoon een extra voorrondeduel zijn. 7 juli is de loting volgens de verwachting.
  13. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En FC Den Bosch!
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Het is DEM trouwens.
  15. de waan

    Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

    Die club leeft van de wind.
  16. de waan

    District Noord

    2e klasse is ook mooi.
  17. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Lekkere hoofdklasse wordt dat hoor. Komend seizoen misschien toch maar af en toe eens buurten bij CSV Apeldoorn.
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Het lijkt wel of Argentini? helemaal geen idee heeft hoe de tegenstander zou spelen, terwijl er toch weinig meer voorspelbaar is.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik vind het best vermakelijk eigenlijk.
  20. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik ken de meesten niet, maar ik hoor overal dat het nogal armoedig is allemaal.
Bovenaan