Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat ze niet de verdenking van manipulatie op zich willen hebben, juist ook vanwege de reden van het uitstel.
Maar goed, dat is ook maar een gedachte.
Dat er in Groesbeek veel te veel clubs zijn heb ik hier ook wel een gemeld, maar waarom zou De Treffers in vredesnaam gaan fuseren met een failliete boedel.
Het verschil tussen nacompetitie voor promotie en degrdadatie is trouwens maar 10 punten. JVC haalde 50 punten, Lisse 40.
(Sorry voor dit verder nutteloze intermezzo.)
Maar de kansen lijken al gekeerd te zijn:
44. Wat is dit dan? Een penalty voor FC Lisse, rood voor Alakmak. Maar met zijn handsbal ontneemt hij geen duidelijke scoringskans? De pingel gaat erin, 0-1 #jvclis
Berkum verrast me wel. Die hebben zaterdag toch ook al een aardig slopend potje gehad.
Ben wel benieuwd naar de potjes vanavond. Toch weer afwachten hoe de verhoudingen liggen tussen de drie afdelingen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.