Zoekresultaten

  1. de waan

    Hoofdklasse A zaterdag 2017-2018

    Ik kan me voorstellen dat ze niet de verdenking van manipulatie op zich willen hebben, juist ook vanwege de reden van het uitstel. Maar goed, dat is ook maar een gedachte.
  2. de waan

    Hoofdklasse A zaterdag 2017-2018

    Sportiviteit?
  3. de waan

    District West II

    Weet jij toevallig wat er met de enige 4e klasse gaat gebeuren? Volgens mij is daarvoor nog hooguit een handjevol clubs over.
  4. de waan

    De piramide

    Of sowieso van voetbal.
  5. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Bon Boys wil weer HSC 2 worden?
  6. de waan

    De piramide

    Waarschijnlijk roepen ze maar wat. Het is wel voetbalzone, h?.
  7. de waan

    Achilles '29

    Dat er in Groesbeek veel te veel clubs zijn heb ik hier ook wel een gemeld, maar waarom zou De Treffers in vredesnaam gaan fuseren met een failliete boedel.
  8. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    En Dion Hartgerink, maar daarvoor geldt hetzelfde.
  9. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Volgende potje is tegen Gemert of de Koninklijke uit Haarlem.
  10. de waan

    District West II

    Minder sneu voor een anders club uit 1B, want VOC krijgt nu dus een bye.
  11. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Het verschil tussen nacompetitie voor promotie en degrdadatie is trouwens maar 10 punten. JVC haalde 50 punten, Lisse 40. (Sorry voor dit verder nutteloze intermezzo.)
  12. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Ons 2e lijkt op weg naar een potje tegen Koninklijke HFC of Gemert. 3-1 voor tegen HHC met nog een paar minuutjes op de klok.
  13. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Als JVC nou nog even gelijk maakt is het vier keer 1-1.
  14. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Mooi stom, dan.
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Maar de kansen lijken al gekeerd te zijn: 44. Wat is dit dan? Een penalty voor FC Lisse, rood voor Alakmak. Maar met zijn handsbal ontneemt hij geen duidelijke scoringskans? De pingel gaat erin, 0-1 #jvclis
  16. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Berkum verrast me wel. Die hebben zaterdag toch ook al een aardig slopend potje gehad. Ben wel benieuwd naar de potjes vanavond. Toch weer afwachten hoe de verhoudingen liggen tussen de drie afdelingen.
  17. de waan

    Transfers 2e divisie

    Bord voor de kop en boter op het hoofd.
  18. de waan

    District Zuid II

    Ja, zonde. weer zo'n fantasieloze afkorting die je toch niet onthoudt.
  19. de waan

    District Zuid II

    Jammer hoor, De Willy's is niet meer. https://www.gelderlander.nl/mill-en-...ween~a47b6013/
  20. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ah, vandaar.
Bovenaan