Zoekresultaten

  1. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Halflege stadions op een WK. Wanneer hebben we dat eigenlijk voor het laatst gezien?
  2. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Is Van Marwijk ook trainer geweest van Uruguay toevallig?
  3. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Volgens mij was het toch Infantino.
  4. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Statler en Waldorf zijn met zijn drie?n vandaag?
  5. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Buitenkantje links. Lekker geraakt wel.
  6. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hebben die Russen een partijtje shirts uit 1990 op de kop weten te tikken of zo?
  7. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Goed stel, hoor.
  8. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Zodra het WK op het punt van beginnen staat krijg ik toch weer de kriebels. Ondanks Rusland, ondanks Oranje, ondanks niet-aantrekkelijke openingswedstrijd heb ik gewoon weer zin an.
  9. de waan

    De piramide

    Zo gaat het altijd. Als je nu nog bedenkt wat een gedoe er was voor de invoering van de Topklasse een jaar of tien terug. Ik geloof niet dat er inmiddels nog iemand is die dat met terugwerkende kracht een slecht plan vindt. En wie had twee jaar geleden kunnen bedenken dat HFC en AFC netjes...
  10. de waan

    De piramide

    Hier snap ik helemaal geen moer van. Hoezo worden de opengevallen plekken van Jong De Graafschap opgevuld vanuit Zuid II? https://www.gelderlander.nl/voetbal-maasland/knvb-gassel-promoveert-naar-vierde-klasse~a3235fa3/
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Jaren 70-80 was daar toch ook een militaire junta? Er was toen gedoe dat Nederland mee deed aan het Mini-WK. Hoe dan ook, Hup Joeroekwee!
  12. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Een poule met Rusland, Saoedi-Arabi? en Egypte. Dat moet mensenrechtentechnisch wel de foutste poule aller tijden zijn. Jammer dat er geen junta meer is in Uruguay.
  13. de waan

    Achilles '29

    Niks aan de hand, mensen. Komend seizoen ook gewoon een vrouwen-beloftenploeg. https://twitter.com/Achilles_29/status/1006979063020425218
  14. de waan

    Achilles '29

    En ook geen enkel nieuws over bijvoorbeeld het beloftenteam. Volkomen stuurloos.
  15. de waan

    FC Twente nieuws

    Eeh nee, dat heet boekhouden.
  16. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    En bij Be Quick moeten ze ook zo'n beetje opnieuw beginnen. Voor hen is de hoofdklasse misschien ook wel beter.
  17. de waan

    Transfers 2e divisie

    Degradatiekandidaat dus.
  18. de waan

    Achilles '29

    Alle debielen zijn er al uit, maar zelfs dan kunnen ze de boel schijnbaar nog saboteren.
  19. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Ik zal wel een beetje last hebben van beroepsdeformatie.
  20. de waan

    Jouw bezochte wedstijden 2017-2018

    We zijn erin gebleven, hoor!
Bovenaan