Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En Flevo Boys is de eerste promovendus naar de hoofdklasse via de nacompetitie. Dik gewonnen van Brielle.
En de achtste en laatste hoofdklasseherkanser is ook gedegradeerd. Huizen kreeg een pak op de broek van XerxesDZB: 4-0.
Clubs die veel moeite hebben op zondag een goed 2e op de been te brengen, maar niet met het eerste willen overstappen, zullen daar zeker baat bij kunnen hebben.
Tot het zover is zou het mijn inziens wel mogelijk moeten zijn dat spelers van zaterdag 2 ook bij zondag 1 meedoen (of andersom), maar als je eenmaal bij zondag 1 of zaterdag 1 hebt gespeeld ben je daar voor het seizoen 'vastgespeeld'.
Het aantal beloften wordt "geixeerd". Dus altijd 4 in de Juup, en 2 in de TD en DD's.
volslagen waardeloos natuurlijk, want dan krijg je nog veel meer dan nu al het geval is een competitie binnen een competitie.
Achilles wil volgens mij sowieso op zaterdag blijven spelen. Alleen weet ik niet wie er bij meer kandidaten de eerste keuze heeft.
Van SJC kan ik het wel begrijpen overigens, die hebben dan aardig wat leuke derby's op het programma.
Weet ik niet eerlijk gezegd.
Dat nadeel zou ondervangen kunnen worden met een regel dat je alleen in het eerste mag spelen als je niet in hetzelfde weekend ook in een reserveteam speelt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.