Zoekresultaten

  1. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hij speelt niet tegen zijn teamgenoten toch?
  2. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Bob heeft gelijk.
  3. de waan

    MSC

    Of iedere midweek een oefenwedstrijd voor de spelers van zaterdag 1 en zondag 1 die niet in actie zijn gekomen. Denken in oplossingen.
  4. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dit is toch gewoon een 100% pingel?
  5. de waan

    MSC

    Een paar doodschoppen op de training?
  6. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    En twee Nederlanders!!
  7. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik vind ook dat het allemaal een beetje wordt overdreven. Het lijkt meer dan het is, omdat zo'n beetje elke kans een doelpunt was. En geen enkel kritisch kanttekeningetje (behalve hier dan) bij het kutviolen van Spanje na de 3-2.
  8. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik vind dit wel mooi. Spanje heeft na de 3-2 niks anders gedaan dan de 90 minuten vol spelen. Ga toch gewoon door.
  9. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    En een kutknotje.
  10. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Nou, de volgende keer gaat Ronaldo die bal dus niet meer afgeven.
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    1-0 achter, maar Spanje heeft wel al 3 miljoen geslaagde passes verstuurd.
  12. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Adidas heeft er dit keer om het helemaal af te maken ook nog een extreem lelijke typografie aan toegevoegd.
  13. de waan

    Speeldagenkalender 2019-2020

    Ik heb jou toch leren kennen als iemand die er wel meer dan een stuk of tien wil doen.
  14. de waan

    Satyr is jarig

    Gefeliciteerd!
  15. de waan

    VBOOKIE Scoort er een eredivisie speler bij Marokko-Iran?

    En dat overstapje was ook niet zo handig.
  16. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Die vreet zich klem in zelfgebakken koekjes waarschijnlijk.
  17. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dit neem ik nog wel even terug trouwens. Eerste twintig minuten leek het wat te kunnen worden.
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Lekker potje toch wel.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hoor ik nou Vuvuzela's of heb ik nog een piep in mijn oor vanwege die herrie voor de wedstrijd?
  20. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik hoorde van de week ook ineens overal Ziyetsj.
Bovenaan