Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Aké vervangt vd Ven. Verder zelfde basis als tegen Zweden. Malen dus op rechts, Summerville begint op de bank.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ecuador nu wel op 2-1! Die zat er aan te komen.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Nu zie ik in beeld voorbij komen dat de kans op uitsel 'hoog' is.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Premier League.
    Elliot Anderson gaat voor 150 miljoen euro naar Manchester City. Bizar veel geld voor een doorsnee middenvelder.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ecuador met een grote kans na geklungel tussen Tah en Neuer.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao met 2-0 achter. Dat gaan ze niet meer goed maken.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Supporters moesten zelfs even van de tribune vanwege het onweer. Gelukkig zijn de buien dan eerder gedacht.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Het lijkt erop dat de wedstrijd op tijd kan beginnen. Wel in de regen, zolang de onweer maar achterwege blijft.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hollanders zien gewoon mietjes.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hoezo gevaarlijk spel?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik vond het idd vandaag ook wel meevallen (oke, was nog steeds warm, maar Schiphol (dichtstbijzijnde waarnemingspunt van KNMI) was rond...
  • JMD
    JMD waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Het weer met Haha Haha.
    Uit de categorie “de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door”, de volgende announcement:
  • JMD
    JMD waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Championship en lager met Leuk Leuk.
    Het seizoen wordt geopend met twee welluidende founder member clashes. Wolverhampton Wanderers vs Blackburn Rovers en Bolton Wanderers...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Gaat prima met de vrouwelijke scheids
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde bqandy's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    In het noorden was het vandaag goed te doen met een graad of 25/26. Morgen niet. Gelukkig had ik een weekje Ameland gepland...
Bovenaan