Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Hoogzwangere met nesteldrang. Die hitte is nog niet half zo gevaarlijk dan dat
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    En daar is al de 1-0 voor Ivoorkuet.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Het seizoen wordt geopend met twee welluidende founder member clashes. Wolverhampton Wanderers vs Blackburn Rovers en Bolton Wanderers...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Het weer.
    Uit de categorie “de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door”, de volgende announcement:
    • 76a0fd01-9419-4af4-be4d-9a7f3f177e3d.jpg
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hoogzwangere met nesteldrang. Die hitte is nog niet half zo gevaarlijk dan dat
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    QPR - Millwall ook wel... Plymouth - Exeter Beide clubs uit Bristol thuis, ook leuk. Misschien toch maar even kijken daar naartoe te...
  • JMD
    JMD waardeerde ALenstra's bericht in het onderwerp Engelse bekertoernooien met Leuk Leuk.
    West Ham United-Portsmouth is wel een leuke wedstrijd.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Slokdarm, dat is een hele vervelende. Hopelijk slaan de bestralingen aan en blijft het daarbij. Sterkte hoekmans!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    De eerste kansrijke is meteen al naar de vaantjes. Er gaat nog wel een team met 3 punten door verwacht ik.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Het weer.
    In het noorden was het vandaag goed te doen met een graad of 25/26. Morgen niet. Gelukkig had ik een weekje Ameland gepland...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Het was destijds een salonnederlaag / -overwinning
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik zat vandaag met stijgende jaloezie naar de temperaturen in Lauwersoog te kijken.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Morgenmiddag sowieso al een bruiloft, heb nu 's morgens ook vrij gepakt. Indien nodig woensdagmorgen ook maar gewoon vrij pakken...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Het weer.
    Paniek!!!
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier ook.
Bovenaan