Paar feitjes die ik tegenkwam toen ik er in maart logeerde bij mijn CL/EL triple:Sja, Salford is een beetje het Zaandam van Manchester he.
West Ham en Burnley mogen nog even winnen aan the Championship, de beide degradanten beginnen met een onderling duel, op Turf Moor
Verder ook Cardiff - Wrexham op de openingsspeelronde, en het Championship wordt geopend met Wolves - Blackburn
Leicester begint op het 3e niveau bij Notts County