Laatste bijdragen

  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier mogen we zelf weten of we de kids naar school brengen. Er was sowieso maar les tot 12.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Tis nog flink warm nu
  • erka
    erka waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Inhethoekje moest op een gegeven moment constant hikken. Dat hield maar niet op en is toen naar de huisarts gegaan die hem vervolgens...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ivoorkust maakte een goeie indruk tegen Duitsland, dus ik denk dat ze deze eenvoudig zullen winnen. Ben vooral benieuwd of supertalent...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Eerste is Marokko en daarna evt Canada of Zuid Afrika. Lijkt me fijner dan Brazilie en evt Noorwegen of Frankrijk. Ik moet dinsdagnacht...
  • Abubakari
    Luis is een lieverdje in vergelijking met wat er bij Argentinië in het veld staat.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Waarom dan elders wel code rood en Noord-NL niet?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    West Ham United-Portsmouth is wel een leuke wedstrijd.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao- Ivoorkust vanavond. Het zal lastig worden, maar een stunt zou leuk zijn. Ik verwacht echter overwinning voor Ivoorkust.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    https://cambuur.nl/nieuws/versterking-ilyes-hamache-maakt-overstap-naar-sc-cambuur/
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    In hele code rood gebied inmiddels.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Maakt qua temp niet veel uit hoor.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zandzakken voor de deur!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Een nederlaag is niet nodig als Japan vaker scoort dan Oranje of minder gele kaarten pakt.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dinsdag zou wel erg ongelukkig uitkomen; toevallig dan een drukke dag met vergaderingen. Toch maar duimen voor een nederlaag dus vanavond!
Bovenaan