Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ik begrijp wel dat Robben en Sneijder hun zegjes willen doen. Die vrezen natuurlijk voor wederom zo'n klootviool aan t roer. Ze willen graag nog een WK meemaken, die kans is ook nog wel aanwezig maar dan moeten er wel capabele coaches aan t roer staan.
 

Janssen

Well-known member
Stel nou dat je ze inderdaad inspraak geeft en dat je daardoor van die twee in elk geval voor de rest van de kwalificatie 100% motivatie en inzet krijgt. Dan is dat al winst ten opzichte van de afgelopen wedstrijden.
 

stc

Well-known member
Ik zou wel een willen weten wat er nu op de burelen van de KNVB gebeurt omtrent de vacature.

Het zou mij niet verbazen als eind mei begin juni Fred Grim nog op de bank zit bij Oranje.
 

Ivanhoe

Active member
Als ze nu eens beginnen met het stoppen van spelen van wedstrijden van Oranje in de Arena. Dat scheelt al de helft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. De statistieken zijn daar haast nog dramatischer dan in uitwedstrijden.
 

Susa

New member
Eens. De statistieken zijn daar haast nog dramatischer dan in uitwedstrijden.

Onder van Gaal en van Marwijk wonnen we ook in de Arena zo ongeveer alles....

Het ligt echt aan deze genaratie voetballers en als dan ook nog je min of meer vaste centrale verdedigers wegvallen plus een ongeschikte doelman in het hok maakt dat je als team labiel en onzeker bent...

Dan maakt het stadion waar je speelt ook niet meer uit.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Jullie gaan wel erg ver nu, zo meteen moet het uitspelende team landen in Rotterdam of Eindhoven want Amsterdam zorgt weer voor bad luck?
 

Ivanhoe

Active member
Kijk, een kip hapt niet, dat is duidelijk :duim: Was inderdaad niet serieus bedoeld mensen, zie het als een kleine provocatie.

Wel mis ik de naam van Aad de Mos tot nu toe als de man die ons alsnog naar het WK leidt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan